Deceuninck Poland z nowym dyrektorem sprzedaży

Red.: |Data publikacji:

Rafał Osiński został nowym dyrektorem sprzedaży Deceuninck Poland. W nowej roli mieliśmy okazję zobaczyć go już podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2022.

Z początkiem października 2022 roku Rafał Osiński objął funkcję dyrektora sprzedaży w Deceuninck Poland. Będzie odpowiadał za sprzedaż w Polsce, Ukrainie i krajach Bałtyckich. Osiński będzie zarządzał zespołem menadżerów sprzedaży ds. obiektów oraz systemów okiennych i tarasowych.

Rafał Osiński, nowy dyrektor sprzedaży w Deceuninck Poland:

Przede mną nowe wyzwania, którym mam nadzieję sprostać wspólnie z naszym profesjonalnym i doświadczonym zespołem handlowców oraz dzięki wsparciu działu technicznego i sprawnej logistyce. Jesteśmy gotowi, by wspierać naszych partnerów biznesowych w rozwijaniu przewagi konkurencyjnej w tym wymagającym czasie dzięki naszej wyjątkowej ofercie, doświadczeniu i ogromnemu zaangażowaniu zespołu.

Drogi zawodowe Osińskiego wielokrotnie krzyżowały się z polskim oddziałem firmy Deceuninck. Przez lata był on przedstawicielem handlowym tej firmy, a następnie objął funkcję Business Unit Managera. Zajmował się nie tyko profilami budowlanymi, ale był też odpowiedzialny za wprowadzenie na polski rynek tarasów kompozytowych, funkcjonujących pod marką Twinson.

Rafał Osiński jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu i zarządzania. Ukończył też studia Franklin University Master of Business Administration w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Poprzednim miejscem pracy Rafała Osińskiego była firma Roto Frank Okucia Budowlane, gdzie piastował stanowiska dyrektora sprzedaży. Teraz jego miejsce w Roto zajął Mirosław Bogdalski, dotychczas odpowiedzialny za sprzedaż w obszarze „Polska Południowa” (pisaliśmy o tym TUTAJ). Bogdalski jest absolwentem Politechniki Częstochowskiej, z Roto Frank Okucia Budowlane związany jest od 1999 roku.

Zobacz również

We Włoszech stabilnie rośnie sprzedaż stolarki z PCW

We Włoszech stabilnie rośnie sprzedaż stolarki z PCW

We Włoszech coraz większą popularnością cieszy się stolarka z PCW. W minionym roku zanotowano wzrost sprzedaż tych produktów o 1,5 proc.

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty, do której należy m.in. Aluprof, podała szacunkowe dane finansowe za pierwszy kwartał roku 2024. Spółka podkreśla, że pozyskała zamówienia na zadowalającym poziomie.

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.

1