Staramy się być optymistami
Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof: Otrzymujemy wyraźne sygnały o wychładzaniu rynku. Najgorsze jest to, że następuje to bardzo krótko po okresie nieprzewidywalnych i często nieracjonalnych wzrostów. Mimo wszelkich trudności, staramy się być optymistami.
Czytaj dalejMiliard na horyzoncie
Grzegorz Białczak, wiceprezes PORTA KMI Poland, wypowiedział się na temat najbliższych planów polskiego lidera segmentu drzwi. Wszystko wskazuje na to, że cel miliarda złotych przychodów może osiągnąć nawet wcześniej niż zakładano.
Czytaj dalejOptymista w dobie kryzysu
Jarosław Loos, właściciel grupy spółek Q4Windows, opowiedział nam o swojej miłości do okien, o biznesowej drodze do sukcesu oraz o ludziach, których na tej drodze spotkał. Korzystając z okazji zapytaliśmy pana Jarosława o ocenę minionego roku.
Czytaj dalejKłopoty z materiałami do produkcji
Mariusz Kołodziej, szef Pilkington IGP, wypowiedział się w najnowszym wydaniu Forum Branżowe, o wynikach sprzedażowych i sytuacji na rynku. Także dla jego przedsiębiorstwa, nie był to okres łatwy ze względu na luki zaopatrzeniowe.
Czytaj dalejSpadków nie obserwuję
Jan Kidaj, prezes lubelskiego Aliplastu, zwraca uwagę na jeden z elementów wahań cenowych aluminium. Jest nim subsydiowanie produkcji chińskich producentów przez tamtejszy rząd, co spotkało się z reakcją unijną, gdzie produkcji dotować nie wolno.
Czytaj dalejOrganizacyjna rewolucja
Gerda przerywa milczenie! Po wielu miesiącach ciszy, firma podzieliła się z nami najnowszymi informacjami. Skąd to milczenie? Jakie zmiany dokonały się w firmie? Jakie inwestycje realizuje? Jakie nowości szykuje? Jak przebiega ten rok pod kątem sprzedaży? Na te pytania odpowiedzi udzielił nam Piotr Gmiński, prezesem firmy Gerda.
Czytaj dalejLiczymy na wzrost
Jan Kidaj, prezes zarządu lubelskiego Aliplastu, rozmawiał z dziennikarzami lokalnej prasy o wpływie pandemii na wyniki firmy i jej plany inwestycyjne. Wyjawił, że pomimo wiosennego spowolnienia końcowy wynik w tym roku będzie bardzo pozytywny.
Czytaj dalejWszystko zgodnie z planem
Kończy się pierwsze półrocze 2019 r. To dobry moment, by zapytać firmy o nastroje po pierwszych 6 miesiącach. Tym razem zapytaliśmy o to Marcina Szewczuka, szefa marketingu firmy Aluplast.
Czytaj dalej