Liczymy na dopłaty do wymiany okien
Mikołaj Placek, szef Oknoplastu: Przewiduję, że nasza branża może liczyć na stabilną sprzedaż w segmencie remontowym. Wynika to z korzystnych warunków programów rządowych dopłat, które już funkcjonują w wielu krajach.
Czytaj dalejNajbardziej w kość dostaną dilerzy
Mikołaj Placek, szef Oknoplastu, udzielił wywiadu, w którym mówi o obecnej sytuacji na rynku okienno-drzwiowym oraz o perspektywach jego funkcjonowania w kolejnych latach. Duże zagrożenia widzi dla działalności dilerów, którzy już zaczynają odczuwać konsekwencje spadku popytu i rosnących kosztów.
Czytaj dalejRządy uruchomiły dopłaty do wymiany okien
Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast, udzielił wywiadu Interii, w którym opowiedział o sytuacji na rynku stolarki i nadziejach związanych z dotacjami do wymiany okien.
Czytaj dalejCeny surowców wzrosną?
Mikołaj Placek, szef Oknoplastu udzielił ostatnio wywiadu, w którym stwierdził, że kluczem do sukcesu w tak trudnych warunkach okazują się szybkość i elastyczność działania, tak aby zachować ciągłość produkcji i terminowość dostaw produktów. Może mieć rację.
Czytaj dalejPuls stolarki A.D. 2022
Leszek Gierszewski z Drutexu, Mikołaj Placek z Oknoplastu oraz Jacek Siwinski z Veluxa kilka dni temu wypowiedzieli się dla Pulsu Biznesu na temat swoich prognoz na rok 2022. Optymizmem wcale nie powiało..
Czytaj dalejKryzysy to także szanse
Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast, udzielił wywiadu w którym ujawnił, że ubiegłoroczne przychody Grupy przekroczyły miliard złotych. Pomimo pandemicznego kryzysu spółka poprawiła znacząco swoje parametry finansowe.
Czytaj dalejZarobić na innowacjach
Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu, udzielił obszernego wywiadu, w którym nakreślił m.in. swoją wizję rozwoju rynku stolarki. Odniósł się do ogólnej sytuacji gospodarczej na świecie, podkreślając, że na tle innych segmentów okna czy drzwi radzą sobie całkiem dobrze.
Czytaj dalejLider przejmuje lidera
Mikołaj Placek, prezes Grupy Oknoplast, ogłosił przejęcie pakietu kontrolnego w hiszpańskiej spółce produkującej okna. Jest to przykład nowej strategii zdobywania udziałów na rynkach zagranicznych przez polskich gigantów okiennych.
Czytaj dalej