Kłopoty z materiałami do produkcji
Mariusz Kołodziej, szef Pilkington IGP, wypowiedział się w najnowszym wydaniu Forum Branżowe, o wynikach sprzedażowych i sytuacji na rynku. Także dla jego przedsiębiorstwa, nie był to okres łatwy ze względu na luki zaopatrzeniowe.
Czytaj dalejNowy format informacji
Paweł Szkodziak, dyrektor w ROTO Frank Okucia Budowlane, podzielił się z nami wspomnieniem z pierwszej lektury miesięcznika, który „wniósł zupełnie nowy format informacji dla naszej branży”.
Czytaj dalejEwolucja branży
Ryszard Dyka, dyrektor zarządzający MACO Polska jest bohaterem naszego wywiadu okładkowego w październikowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe. Tu dalsza część rozmowy, w której poruszamy tematy związane z pandemią i podejmowaniem trudnych decyzji w jej czasie, o prognozach na 2021 r. oraz innowacjach.
Czytaj dalejKontaktron jako argument sprzedażowy
Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.
Czytaj dalej