Społeczna odpowiedzialność biznesu dzisiaj
Społeczna odpowiedzialność biznesu to przede wszystkim odpowiedzialność za własnych pracowników i ich rodziny. Od ich kondycji psycho-fizycznej zależy kondycja zarówno tej naszej branży, jak i całej gospodarki.
Czytaj dalej#KlientBezpieczny dla każdego fachowca
Na zewnątrz jeszcze słychać o wirusie, żele i maseczki wciąż obowiązkowe, a nam akurat zepsuła się pralka, lodówka albo zamek…
Czytaj dalejZarabiajmy pomimo wirusów
W kwietniu i maju obserwowaliśmy dużą wstrzemięźliwość klientów przed odwiedzaniem salonów okienno-drzwiowych i zlecaniem wymiany stolarki. Czy podobna wstrzemięźliwość czeka nas jesienią, wraz z nadejściem drugiej fali epidemii?
Czytaj dalejDziennik kwarantanny #3
Wynik negatywny testu niestety nie oznacza wcale, że wcześniej wyjdziemy na wolność. Możliwość skrócenia okresu obowiązkowej kwarantanny dotyczy jedynie osób, których zawód jest kluczowy przy zwalczaniu epidemii np. lekarz, pielęgniarka
Czytaj dalejJakie środki zapewnią bezpieczeństwo Twoim pracownikom i klientom?
W dobie pandemii koronawirusa bezpieczeństwo staje się dla wielu z nas priorytetem. Także klienci wymagają zapewnienia środków, dzięki którym wizyty w salonach odbędą się w warunkach higienicznych. Jak je zapewnić?
Czytaj dalejProcedury bezpieczeństwa
Krzysztof Domarecki, prezes zarządu Selena FM, obecne zawirowania globalne uważa za sytuację przejściową, co oznacza, że już wkrótce sprzedaż powinna powrócić do standardowych poziomów. A jednak będzie to inna sprzedaż.
Czytaj dalejGdzie jest związek branżowy?
Jeśli widzicie czasem przejawy niechęci do Związku Polskie Okna i Drzwi, to nie jest to niechęć do organizacji branżowej, ale do ludzi, którzy z tej organizacji uczynili bezwolne narzędzie do realizacji celów marketingowych kilku dużych firm.
Czytaj dalej