Jak profesjonalnie zarządzać cenami? cz. I
Ceny są zazwyczaj ważne dla kupujących i kluczowe dla sprzedających. Dlatego nie warto zostawiać wyznaczania ich przypadkowi, menedżerskiej intuicji prezesa,…
Czytaj dalejMiędzy kryzysem, a zachłannością – czyli droga do racjonalności
Presja inflacyjna i wzrost kosztów utrzymania stały się codziennością dla konsumentów. Jednak czy maksymalizacja zysków przyniesie korzyści biznesowi? O tym w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejGorsze nastroje niemieckich konsumentów
Wskaźniki koniunktury konsumenckiej w Niemczech osiągają najniższe poziomy od 1991 roku. Niemcy coraz mniej są skłonni do zakupów, co nie najlepiej wróży też popytowi w segmencie stolarki.
Czytaj dalejArystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie
Panująca dosyć powszechnie euforia w ocenie rodzimej rzeczywistości gospodarczej i jej perspektyw – niezależnie od sektorowej specyfiki i jej niuansów – wymaga rzetelnej próby analizy podstaw takich ocen i pozytywnych rekomendacji.
Czytaj dalejNajwiększe problemy są z płytą MDF
Branża stolarki nadal zmaga się z brakiem surowców oraz ich dynamicznie rosnącymi cenami. Problemy te odczuwają również producenci drzwi. Marcin Tatar, dyrektor handlowy Vivento w rozmowie z nami opowiada, jak z perspektywy jego firmy wygląda prowadzenie działalności w tym pełnym wyzwań okresie.
Czytaj dalejObniżanie cen może być poważnym błędem!
Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.
Czytaj dalejZ nami kupisz taniej okna, drzwi, rolety, bramy
Najciekawsze, aktualne promocje z branży stolarki internauci w końcu znajdą w jednym miejscu – serwis ForumBranzowe.com stworzył na swojej stronie specjalny dział w którym zbierane są informacje na ten temat.
Czytaj dalej