Jak profesjonalnie zarządzać cenami? cz. I

Jak profesjonalnie zarządzać cenami? cz. I

Ceny są zazwyczaj ważne dla kupujących i kluczowe dla sprzedających. Dlatego nie warto zostawiać wyznaczania ich przypadkowi, menedżerskiej intuicji prezesa,…

Czytaj dalej
Między kryzysem, a zachłannością – czyli droga do racjonalności

Między kryzysem, a zachłannością – czyli droga do racjonalności

Presja inflacyjna i wzrost kosztów utrzymania stały się codziennością dla konsumentów. Jednak czy maksymalizacja zysków przyniesie korzyści biznesowi? O tym w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.

Czytaj dalej
Gorsze nastroje niemieckich konsumentów

Gorsze nastroje niemieckich konsumentów

Wskaźniki koniunktury konsumenckiej w Niemczech osiągają najniższe poziomy od 1991 roku. Niemcy coraz mniej są skłonni do zakupów, co nie najlepiej wróży też popytowi w segmencie stolarki.

Czytaj dalej
Arystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie

Arystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie

Panująca dosyć powszechnie euforia w ocenie rodzimej rzeczywistości gospodarczej i jej perspektyw – niezależnie od sektorowej specyfiki i jej niuansów – wymaga rzetelnej próby analizy podstaw takich ocen i pozytywnych rekomendacji.

Czytaj dalej
Największe problemy są z płytą MDF

Największe problemy są z płytą MDF

Branża stolarki nadal zmaga się z brakiem surowców oraz ich dynamicznie rosnącymi cenami. Problemy te odczuwają również producenci drzwi. Marcin Tatar, dyrektor handlowy Vivento w rozmowie z nami opowiada, jak z perspektywy jego firmy wygląda prowadzenie działalności w tym pełnym wyzwań okresie.

Czytaj dalej
Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.

Czytaj dalej
Z nami kupisz taniej okna, drzwi, rolety, bramy

Z nami kupisz taniej okna, drzwi, rolety, bramy

Najciekawsze, aktualne promocje z branży stolarki internauci w końcu znajdą w jednym miejscu – serwis ForumBranzowe.com stworzył na swojej stronie specjalny dział w którym zbierane są informacje na ten temat.

Czytaj dalej