Branża stolarki po I kwartale 2025: wyniki i ocena producentów

Branża stolarki po I kwartale 2025: wyniki i ocena producentów

Branża stolarki podsumowuje I kwartał 2025. Z wypowiedzi wyłaniają się trendy takie, jak elastyczność, eksport i rozwój produktów premium.

Czytaj dalej
Polska w Unii: dobrodziejstwo czy przekleństwo?

Polska w Unii: dobrodziejstwo czy przekleństwo?

W swoim felietonie Zbigniew Mendel podsumowuje 20 lat członkostwa Polski w UE, której członkiem staliśmy się 1 maja 2004 roku. Czy było warto?

Czytaj dalej
Stolarka na eksport: Włochy

Stolarka na eksport: Włochy

Jak wynika z danych Centrum Analiz Branżowych w 2022 r. nasz eksport do Włoch wzrósł aż o 91 proc. Jakie produkty made in Poland cieszą się tam największą popularnością?

Czytaj dalej
Chytry dwa razy traci?

Chytry dwa razy traci?

Zbigniew Mendel w swoim felietonie pisze, że obecnie największe firmy dokonują rewizji dotychczasowej polityki cenowej. Coraz częściej uwzględniają w niej specyfikę poszczególnych krajów/rynków i pozycję marek grupy na tych rynkach.

Czytaj dalej
Czy legislacja unijna wymusi zmiany w branży stolarki?

Czy legislacja unijna wymusi zmiany w branży stolarki?

Dostosowywanie się przez przedsiębiorstwa do nowych, unijnych przepisów prawnych wiąże się z ponoszeniem nakładów finansowych. Ale stwarza też możliwość zbudowania przewagi konkurencyjnej.

Czytaj dalej
AI w marketingu

AI w marketingu

Minęły już czasy myślenia o sztucznej inteligencji (AI) jako marketingowej ciekawostce. Jest ona realnym wsparciem dla nowoczesnych firm. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie w marketingu?

Czytaj dalej
Łatwo nie będzie

Łatwo nie będzie

O zadłużeniu polskiej branży budowlanej i prognozach na ten rok opowiada Tomasz Świerżewski, menedżer ds. klientów strategicznych w Krajowym Rejestrze Długów.

Czytaj dalej
Czy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?

Czy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?

W branży spożywczej modne stały się produkty regionalne i tradycyjne. Zbigniew Mendel w swoim felietonie zadaje pytanie, czy tylko w świecie FMCG można stawiać na regionalizm produktów.

Czytaj dalej