Polska w Unii: dobrodziejstwo czy przekleństwo?
W swoim felietonie Zbigniew Mendel podsumowuje 20 lat członkostwa Polski w UE, której członkiem staliśmy się 1 maja 2004 roku. Czy było warto?
Czytaj dalejStolarka na eksport: Włochy
Jak wynika z danych Centrum Analiz Branżowych w 2022 r. nasz eksport do Włoch wzrósł aż o 91 proc. Jakie produkty made in Poland cieszą się tam największą popularnością?
Czytaj dalejChytry dwa razy traci?
Zbigniew Mendel w swoim felietonie pisze, że obecnie największe firmy dokonują rewizji dotychczasowej polityki cenowej. Coraz częściej uwzględniają w niej specyfikę poszczególnych krajów/rynków i pozycję marek grupy na tych rynkach.
Czytaj dalejCzy legislacja unijna wymusi zmiany w branży stolarki?
Dostosowywanie się przez przedsiębiorstwa do nowych, unijnych przepisów prawnych wiąże się z ponoszeniem nakładów finansowych. Ale stwarza też możliwość zbudowania przewagi konkurencyjnej.
Czytaj dalejAI w marketingu
Minęły już czasy myślenia o sztucznej inteligencji (AI) jako marketingowej ciekawostce. Jest ona realnym wsparciem dla nowoczesnych firm. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie w marketingu?
Czytaj dalejOUTDOOR BUILD – targi, jakich w Polsce jeszcze nie było
W dniach 24-26 maja 2023 roku Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków zaprasza producentów stolarki otworowej, montażystów oraz firmy budowlane na trzy niepowtarzalne, branżowe dni, podczas których dostawcy technologii, maszyn, narzędzi, materiałów, mocowań i innych komponentów zaprezentują najnowsze rozwiązania do produkcji okien, drzwi, bram. Wystawę dopełni bogaty program merytoryczny, a w nim prezentacje, szkolenia i warsztaty z zakresu termomodernizacji budynków i stosowania norm energooszczędności.
Czytaj dalejŁatwo nie będzie
O zadłużeniu polskiej branży budowlanej i prognozach na ten rok opowiada Tomasz Świerżewski, menedżer ds. klientów strategicznych w Krajowym Rejestrze Długów.
Czytaj dalejCzy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?
W branży spożywczej modne stały się produkty regionalne i tradycyjne. Zbigniew Mendel w swoim felietonie zadaje pytanie, czy tylko w świecie FMCG można stawiać na regionalizm produktów.
Czytaj dalej