Rewelacyjne półrocze w Schüco

Red.: MR |Data publikacji: 2020-07-30

Schüco w Polsce minione pół roku zalicza do wyjątkowo udanych. W segmencie wyrobów z PCW wzrost przychodów ze sprzedaży jest dwucyfrowy.

Pierwsze półrocze dla tego producenta profili z PCW było bardzo dobre pod kątem sprzedaży, szczególnie pierwszy kwartał należał do udanych. Kwiecień i początek maja to okres największych ograniczeń w aktywności gospodarczej, dlatego firma także odczuła to notując mniejsze obroty. Jednak już w czerwcu te wyniki były rewelacyjne. Marek Mędrek z Schüco przyznaje, że nie pamięta tak dobrych danych handlowych z czerwca. Firma znacząco przekroczyła plan sprzedaży na pierwsze półrocze.

W lipcu firma odczuwa kontynuację tej pozytywnej tendencji, czyli dużego popytu na stolarkę. Świetnie radzą sobie na rynku klienci Schüco. Dobre dane handlowe odnotowały zarówno firmy, które dużo eksportują, jak i te, które sprzedają na rodzimym rynku.

Grupa Schüco podsumowała też pod względem handlowym miniony rok. Firma odnotowała w 2019 r. obrót w wysokości 1,75 mld euro w porównaniu do 1,67 mld euro w roku 2018. Jest to wzrost o 5 proc. W minionym roku Grupa Schüco na całym świecie zatrudniała 5650 pracowników.

Zobacz również

Powstało więcej mieszkań, ale spada liczba rozpoczętych budów

Powstało więcej mieszkań, ale spada liczba rozpoczętych budów

Jak podał GUS, w trzech pierwszych kwartałach 2020 roku oddano do użytkowania więcej mieszkań niż w 2019 r. Spadła jednak liczba mieszkań, na których budowę wydano pozwolenia lub dokonano zgłoszenia z projektem budowlanym, jak i mieszkań, których budowę rozpoczęto.

W Niemczech budownictwo mieszkaniowe na plusie

W Niemczech budownictwo mieszkaniowe na plusie

Federalny Urząd Statystyczny Niemiec podał najnowsze dane dotyczące tamtejszej branży budowlanej. Zostało też opublikowane badanie koniunktury tamtejszej budowlanki.

Inwido po raz kolejny z wielkim wzrostem w e-commerce

Inwido po raz kolejny z wielkim wzrostem w e-commerce

Grupa Inwido podsumowała III kwartał tego roku. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o ok. 4 proc., najwyższy w segmencie e-commerce.

1