Przedstawiamy drugą część subiektywnego przeglądu wieści nadesłanych przez firmy, które pojawiły się w naszym serwisie w ciągu ostatniego miesiąca. Jednocześnie zachęcamy do lektury całego działu Pressroom.
Aluprof prezentuje nową inwestycję, w której wykorzystano zaprojektowane we współpracy z architektami z Cavatina Holding dedykowane systemy aluminiowe. Na kompleks, uznawany za trendsetterską realizację na mapie Katowic, składają się trzy stumetrowe wieże i czwarty, niższy budynek. Kompleks pomieści powierzchnię gastronomiczno-usługową oraz mieszkalno-biurową. Pełen tekst przeczytasz TUTAJ.
Fakro kończy 30 lat. Z tej okazji powstał wywiad z Januszem Komurkiewiczem, członkiem zarządu ds. marketingu firmy, z którego dowiedzieć się można między innymi na czym polega innowacyjność Fakro i jaki udział w jej budowaniu ma własny ośrodek badawczo -rozwojowy firmy.
Janusz Komurkiewicz wspomina także początki i budowanie marki Fakro od podstaw:
W latach dziewięćdziesiątych okna dachowe w Polsce nie były powszechnie znane. Na początku skupiliśmy się więc na edukacji i promowaniu idei komfortowego życia na poddaszu z wykorzystaniem okien dachowych. Od razu postawiliśmy też na wysoką jakość produktu, innowacyjność i bycie z naszym produktem jak najbliżej Klienta.
Cały wywiad znajdziesz TUTAJ.
Gerda opowiada, jak ważne jest zadbanie o bezpieczeństwo domu jednorodzinnego, zwłaszcza w świetle statystyk – według danych stowarzyszenia Bezpieczny Dom, w ciągu ostatnich lat w Polsce co 8 minut dochodziło do kradzieży z włamaniem. Producent namawia, by bezpieczne drzwi stały się wizytówką każdego domu. Podpowiada także, jak wykorzystać w tym celu rozwiązania smart, w tym inteligentny zamek tedee. Zapraszamy do lektury tekstu TUTAJ.
O rozwiązaniach smart pisze także G-U. Stolarka otworowa spod znaku smart kojarzy się przede wszystkim z systemami służących do inteligentnej, zdalnej kontroli nad drzwiami wejściowymi i dużymi drzwiami tarasowymi typu HS. G-U przypomina, że smart home tworzą także „klasyczne” okna, które można w pełni zautomatyzować. Cały tekst znajdziesz TUTAJ.
Pagen pisze o wzmożonym zainteresowaniu polską stolarką otworową wśród klientów z USA i, powołując się na badania Santandera, szuka przyczyn tego zjawiska. Firma chwali się także imponującym, 44 proc. wzrostem sprzedaży w tym kraju.
Barbara Kapusta, Export Sales Manager w Pagen, odpowiedzialna za rynki anglojęzyczne:
Analizując wyniki sprzedaży w połowie ubiegłego roku z satysfakcją przyjmowaliśmy utrzymanie analogicznego jak w 2019 roku poziomu sprzedaży do USA, porównując pierwsze 7 miesięcy 2019 i 2020 roku w okresie pandemii. Dzisiaj okazuje się, że 2020 rok pomimo COVID-19 zamykamy ze wzrostem sprzedaży do Stanów Zjednoczonych na poziomie 44 proc.
Zapraszamy do zapoznania się z tekstem TUTAJ.
Pilkington prognozuje trendy w szkle architektonicznym na rok 2021. Głównymi czynnikami wpływającymi na przyszłość rynku mają być zmiany klimatyczne i panująca pandemia. Tekst przeczytasz TUTAJ
Press Glass opowiada o swojej współpracy z fimą Yawal. Tym razem producent szkła dołączył do grona dostawców szkła dla konstrukcji powstających na bazie systemu Moreview. Press Glass dostarczać będzie jedno- i dwukomorowe pakiety szybowe, które spełnią wymagania systemu Moreview pod względem grubości mieszczącej się w przedziale 50-60 mm oraz tolerancji wymiarowych wynoszących 2400 mm szerokości i 4800 mm wysokości. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ
Krispol ogłasza start ogólnopolskiej kampanii digitalowej produktów Krispol i konceptu Krishome. W materiale wideo pojawia się ambasador marki – Łukasz Piszczek, który od Euro 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki. Kampania prezentuje dom jako dom stanowiący gwarancję spokoju i ostoję, jej szczegóły poznasz TUTAJ.
Jezierski wprowadza do oferty produkowane na profilach Schüco okno Phantom, a także dwa nowe kolory okleiny Woodec Turner Oak oraz Schwarz Ulti-Matt. Parametry produktu poznasz we wpisie firmy TUTAJ.
Siegenia ogłasza zmiany w szynach uszczelniających DS28/28 (poziomych) i DS 28/48 (pionowych) do systemów drewnianych i drewniano-aluminiowych 4.0. Producent wprowadził poprawki uwzględniając obserwacje, które pojawiły się w miarę dystrybucji i sprzedaży Portalu HS. Więcej informacji TUTAJ
Winkhaus proponuje tekst poradnikowy, z którego można dowiedzieć się, jak wybrać kierunek otwierania się drzwi zewnętrznych i wewnętrznych tak, by efekt końcowy był bezpieczny i wygodny. Lektura artykułu pomoże zarówno inwestorom, jak i dystrybutorom szukającym argumentów sprzedażowych i informacji do przekazania klientom. Zapraszamy do przeczytania tekstu TUTAJ.
Tagi
AluprofCavatina HoldingDom Bezpiecznydrzwi wewnętrznedrzwi zewnętrzneeksport do USAFakroG-UgerdainwestycjaJanusz KomurkiewiczKatowicekrishomeKrispolMoreviewPagenPilkingtonPressPress GlasspressroomSiegeniasmart homeStany Zjednoczoneszkło antybakteryjneszkło antywirusoweszkło architektonicznetedeetrendyUSAWinkhausYawalZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".