Firma Małkowski-Martech, czołowy producent bram przeciwpożarowych, promuje się w nowy, oryginalny sposób. Aby porozmawiać o projektowaniu w zgodzie z wymogami prawa, zaprasza architektów do teatrów w największych miastach Polski.
„Brama do Kultury” to cykl spotkań, podczas których eksperci Małkowski-Martech SA dzielą się swoim doświadczeniem z zakresu prawa budowlanego oraz biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Rozmowy z architektami dotyczą przede wszystkim możliwości pogodzenia designu oraz swobody projektowania z wymaganiami prawa budowlanego i bezpieczeństwa pożarowego. Jak wyjaśnia Joanna Sobkowiak – menedżer ds. marketingu, wybór teatrów jako miejsca tych spotkań nie jest przypadkowy, gdyż w swoim portfolio producent z Kórnika ma wiele przeciwpożarowych bram teatralnych. Poza tym obrano formułę, która jest niekonwencjonalna i atrakcyjna dla zaproszonych gości. Terminy tych spotkań nie kolidują z bieżącą pracą biur architektonicznych, a po zakończeniu rozmów uczestnicy mogą obejrzeć przedstawienie teatralne.
Pierwsza, pilotażowa impreza odbyła się w grudniu 2018 roku w warszawskim Teatrze 6 Piętro. We wnętrzach Pałacu Kultury eksperci firmy rozmawiali z przedstawicielami kilkunastu pracowni architektonicznych. Drugie spotkanie zorganizowano w marcu ubiegłego roku w Teatrze Nowym w Poznaniu. Po prezentacjach i dyskusji jego uczestnicy obejrzeli przedstawienie „Prezydentki”.
W maju przedstawiciele spółki Małkowski-Martech spotkali się z architektami i projektantami we Wrocławiu. Prelekcje i rozmowy na temat problemów przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej odbyły się w restauracji Stockholm. Po dyskusji obejrzano wspólnie spektakl „Mistrz i Małgorzata” w teatrze Capitol.
Cykl „Brama do Kultury” spotkał się z pozytywnym przyjęciem biur projektowych. Jak dotąd w spotkaniach wzięło udział prawie 100 architektów.
Mamy świadomość jak ważna jest wiedza, która nie ogranicza designu i pomaga zaprojektować idealny budynek. Dlatego tworzymy Bramę do Kultury – mówią przedstawiciele firmy.
W ten sposób producent z Kórnika zachęca do udziału w kolejnych spotkaniach w teatrach. Najbliższe ma odbyć się w Krakowie.
Spółka Małkowski-Martech od stycznia do końca września 2019 r. miała bardzo dobre wyniki. Sprzedaż wyniosła 32,7 mln zł w porównaniu do 22,1 mln zł z trzech pierwszych kwartałów 2018 r. (pisaliśmy o tym więcej TUTAJ). Wkrótce firma poda wyniki z całego 2019 r.
Nowy rok rozpoczęła od sukcesu w konkursie o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego „i-Wielkopolska – Innowacyjni dla Wielkopolski”. Dzięki elastycznej bramie kurtynowej Marc-Ok, jej innowacyjnym właściwościom oraz budowie, firma została jednym z czterech laureatów edycji 2019 w kategorii „Przemysł jutra”. Celem konkursu jest promocja przedsiębiorstw tworzących i wdrażających nowatorskie rozwiązania.
Przypomnijmy, że elastyczną bramę Marc-Ok wcześniej, wiosną ubiegłego roku, docenili architekci w konkursie StolArchi, o czym pisaliśmy TUTAJ. Informowaliśmy także TUTAJ o dynamicznie rosnącej sprzedaży tego innowacyjnego wyrobu.
Wśród laureatów konkursu Marszałka Województwa znalazła się również firma Fibar Group S.A. – za system zarządzania inteligentnym domem.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".