StolArchi: Architekci docenili bramę i pergolę

Autor: PG |Data publikacji: 2019-04-13

Podczas wiosennego spotkania klubu Forum 100 zaprezentowano  laureatów drugiej edycji konkursu o nagrodę architektów StolArchi. Wyróżnienie nadawane jest produktom stolarki otworowej przez przedstawicieli biur architektonicznych, którzy na co dzień projektują przede wszystkim budynki mieszkalne.

Jedyny taki konkurs

StolArchi to pierwszy w Polsce konkurs, w którym praktycy z biur projektowych wybierają najlepsze produkty z branży stolarki budowlanej. Są oni w stanie najlepiej docenić zarówno walory estetyczne, jak i funkcjonalne poszczególnych wyrobów, gdyż w swoich projektach na co dzień korzystają  z wielu rozwiązań okiennych, czy drzwiowych . Nie bez znaczenia w ich codziennej pracy jest również wsparcie techniczne, na jakie mogą liczyć ze strony producentów stolarki na różnych etapach projektowania budynków, stąd również nagroda w takiej kategorii. 

Trzy kategorie

Nagrody przyznano w trzech kategoriach:

  • FORMA dla produktów o przemyślanej, znakomicie zaprojektowanej i wykonanej formie
  • FUNKCJA-INNOWACJA dla wyrobów przełomowych, jak i ciekawych pomysłów podnoszących walory eksploatacyjne czy montażu.
  • WSPARCIE TECHNICZNE dla firmy wyznaczającej najlepszy standard wsparcia technicznego, dostępności specjalistów, konsultantów, jakości informacji na stronie internetowej, które będą wskazówką dla wytwórców, jak informować o parametrach produktów

Laureaci

Oto laureaci drugiej edycji konkursu StolArchi:

  • NAGRODA W KATEGORII FORMA – DROMA za produkt PERGOLA BIOKLIMATYCZNA V125
  • NAGRODA W KATEGORII FUNKCJA INNOWACJA – MAŁKOWSKI-MARTECH za produkt BRAMA KURTYNOWA ELASTYCZNA MARC-OK
  • NAGRODA W KATEGORII WSPARCIE TECHNICZNE – KRISPOL
  • WYRÓŻNIENIE W KATEGORII FORMA – TEAM PLAST za produkt drzwi TEAM AXIS
  • WYRÓŻNIENIE W KATEGORII FUNKCJA INNOWACJA – OKPOL za produkt okno dachowe IGX F1 RESET

Jury konkursowe

Jury konkursu o nagrodę architektów StolArchi: Waldemar Bastkowski, właściciel firmy 4-Invest, Bartłomiej Martens, reprezentujący spółkę Arca A&C, Sylwia Melon-Szypulska z biura projektów A1, Tomasz Niedzielski z pracowni SOON Architekci oraz Iwona Sierpińska z pracowni Kikowski Architekci.

Galeria zdjęć:

Zobacz również

Koniec ery szybkiego rozwoju?

Koniec ery szybkiego rozwoju?

Centrum Analiz Branżowych podało wyniki na temat eksportu okien, drzwi i bram. W I półroczu 2019 r. sprzedaż spadła w 9 na 20 topowych rynków zagranicznych.

OKNOPLAST promuje swoje bramy

OKNOPLAST promuje swoje bramy

Producent z Krakowa wprowadza do swojej oferty handlowej bramy garażowe Dekedo, stąd postanowił to zakomunikować w nowej kampanii wizerunkowej prowadzonej w telewizji i w internecie. Kampania tv potrwa jeszcze do 20 października.

BIMproQr otwiera rynki azjatyckie dla branży

BIMproQr otwiera rynki azjatyckie dla branży

BIMproQr opracowało platformę online, która ułatwi polskim firmom budowlanym sprzedaż na rynki azjatyckie. Rozwiązaniem sa zainteresowane firmy stolarkowe.