Rosnąca popularność Laureata konkursu StolARCHI

Autor: MR |Data publikacji: 2019-08-13

Małkowski-Martech notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych i w związku z tym chce rozwijać produkcję tego wyrobu. Z tego powodu też zdecydował się na powiększenie powierzchni produkcyjnej.

Producent bram z Kórnika specjalizuje się w bramach i przegrodach ppoż. Produkty montowane są w budynkach użyteczności publicznej, biurowcach itd. Ponad rok temu firma wprowadziła na rynek nowy produkt – elastyczną bramę kurtynową ppoż.  Produkt ten zwyciężył nawet w wiosennej edycji konkursu  o nagrodę architektów – StolARCHI. Jest to wyrób, który zdobył również ogromną popularność na rynku. Spowodowane jest to głównie tym, jak tłumaczą przedstawiciele firmy, że warunki zabudowy bramy są mało wymagające. Na przykład może być instalowana tam, gdzie jest mało miejsca na zabudowę w nadprożu.

Procentowy wzrost sprzedaży bramy w porównaniu z zeszłym rokiem jest trzycyfrowy. Obecnie jest to kluczowy wyrób, jaki ma w ofercie Małkowski-Martech. Firma chciałaby zwiększyć produkcję tej bramy, dlatego jeszcze w lipcu rozważane było wynajęcie hali, w której odbywałaby się produkcja. Jednak ostatnio firma zrezygnowała z tego pomysłu, zdecydowała, że zamiast wynajmować halę, dobuduje nową powierzchnie do stojącego już własnego zakładu. Dzięki temu zwiększą się moce produkcyjne Małkowskiego-Martechu, ale też firma usprawni obsługę klientów.

Zobacz również

Kolejny kwartał na plusie w Assa Abloy

Kolejny kwartał na plusie w Assa Abloy

Assa Abloy podliczyło trzeci kwartał tego roku. Firma osiągnęła przychód w wysokości 24,034 mld koron. Jest to wzrost o 13 proc. w stosunku do 2018 r.

Vetrex chwali sobie obecny sezon

Vetrex chwali sobie obecny sezon

Vetrex 2019 r. może zaliczyć dotąd do bardzo udanych. Firmie udało się uzyskać duże wzrosty sprzedaży, a na rynek wchodzi nowy produkt, okno Lum’up. Vetrex odświeżył także swój logotyp i opracował nowy standard wizualny dla salonów sprzedaży.

Dobre wyniki Oknoplastu w Niemczech

Dobre wyniki Oknoplastu w Niemczech

Oknoplast Deutschland - niemiecki oddział polskiego producenta w ostatnich dwóch latach osiągnął 7-procentowy wzrost sprzedaży.