Rosnąca popularność Laureata konkursu StolARCHI

Autor: MR |Data publikacji: 2019-08-13

Małkowski-Martech notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych i w związku z tym chce rozwijać produkcję tego wyrobu. Z tego powodu też zdecydował się na powiększenie powierzchni produkcyjnej.

Producent bram z Kórnika specjalizuje się w bramach i przegrodach ppoż. Produkty montowane są w budynkach użyteczności publicznej, biurowcach itd. Ponad rok temu firma wprowadziła na rynek nowy produkt – elastyczną bramę kurtynową ppoż.  Produkt ten zwyciężył nawet w wiosennej edycji konkursu  o nagrodę architektów – StolARCHI. Jest to wyrób, który zdobył również ogromną popularność na rynku. Spowodowane jest to głównie tym, jak tłumaczą przedstawiciele firmy, że warunki zabudowy bramy są mało wymagające. Na przykład może być instalowana tam, gdzie jest mało miejsca na zabudowę w nadprożu.

Procentowy wzrost sprzedaży bramy w porównaniu z zeszłym rokiem jest trzycyfrowy. Obecnie jest to kluczowy wyrób, jaki ma w ofercie Małkowski-Martech. Firma chciałaby zwiększyć produkcję tej bramy, dlatego jeszcze w lipcu rozważane było wynajęcie hali, w której odbywałaby się produkcja. Jednak ostatnio firma zrezygnowała z tego pomysłu, zdecydowała, że zamiast wynajmować halę, dobuduje nową powierzchnie do stojącego już własnego zakładu. Dzięki temu zwiększą się moce produkcyjne Małkowskiego-Martechu, ale też firma usprawni obsługę klientów.

Zobacz również

EKO-OKNA kandydatem Parkietu na warszawską Giełdę

EKO-OKNA kandydatem Parkietu na warszawską Giełdę

Redakcja dziennika Parkiet przygotowała więc listę 100 polskich spółek, które mogłyby być dobrymi kandydatami na warszawską Giełdę. Wśród tej setki znalazły się trzy przedsiębiorstwa branży stolarki, z okiennym liderem: spółką Eko-Okna z Kornic.

Dla Polaków przy zakupie okien liczą się innowacje, dla Niemców bezpieczeństwo

Dla Polaków przy zakupie okien liczą się innowacje, dla Niemców bezpieczeństwo

Zachowania zakupowe w przypadku okien bardzo się od siebie różnią w poszczególnych krajach Starego Kontynentu. Polacy stawiają na znane im marki i innowacje, Niemcy na bezpieczeństwo i rabaty.

Vitroterm Murów z dwucyfrowym wzrostem

Vitroterm Murów z dwucyfrowym wzrostem

Vitroterm Murów podsumował ten rok pod względem sprzedaży. Będzie ona wyższa o ok. 15 proc. w stosunku do 2018. Jest to efekt m.in inwestycji w firmie.