Rosnąca popularność Laureata konkursu StolARCHI

Red.: MR |Data publikacji: 2019-08-13

Małkowski-Martech notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych i w związku z tym chce rozwijać produkcję tego wyrobu. Z tego powodu też zdecydował się na powiększenie powierzchni produkcyjnej.

Producent bram z Kórnika specjalizuje się w bramach i przegrodach ppoż. Produkty montowane są w budynkach użyteczności publicznej, biurowcach itd. Ponad rok temu firma wprowadziła na rynek nowy produkt – elastyczną bramę kurtynową ppoż.  Produkt ten zwyciężył nawet w wiosennej edycji konkursu  o nagrodę architektów – StolARCHI. Jest to wyrób, który zdobył również ogromną popularność na rynku. Spowodowane jest to głównie tym, jak tłumaczą przedstawiciele firmy, że warunki zabudowy bramy są mało wymagające. Na przykład może być instalowana tam, gdzie jest mało miejsca na zabudowę w nadprożu.

Procentowy wzrost sprzedaży bramy w porównaniu z zeszłym rokiem jest trzycyfrowy. Obecnie jest to kluczowy wyrób, jaki ma w ofercie Małkowski-Martech. Firma chciałaby zwiększyć produkcję tej bramy, dlatego jeszcze w lipcu rozważane było wynajęcie hali, w której odbywałaby się produkcja. Jednak ostatnio firma zrezygnowała z tego pomysłu, zdecydowała, że zamiast wynajmować halę, dobuduje nową powierzchnie do stojącego już własnego zakładu. Dzięki temu zwiększą się moce produkcyjne Małkowskiego-Martechu, ale też firma usprawni obsługę klientów.

Zobacz również

Montażyści mają pełne ręce roboty

Montażyści mają pełne ręce roboty

W najbliższym czasie będziemy raportować sytuację u dystrybutorów stolarki w różnych częściach kraju. Zaczynamy od Dolnego Śląska, gdzie nastroje są optymistyczne. Sprzedaż rośnie, a ekipy montażowe pracują nawet do 22, by zdążyć z realizacją wszystkich zamówień.

Selena przewiduje spadki sprzedaży w I półroczu

Selena przewiduje spadki sprzedaży w I półroczu

Selena podsumowała I kwartał tego roku. Grupa kapitałowa odnotowała przychody netto w wysokości 282,7 mln zł w porównaniu do 271 mln w roku 2019.

Wakacje bez wirusa: morze, góry, Mazury?

Wakacje bez wirusa: morze, góry, Mazury?

W czerwcowym badaniu Pollster deklarację wyjazdu urlopowego złożyło zaledwie 34 proc. Polaków, 44 proc. nie miało jeszcze planów w tym zakresie, a 22 proc. nie wiedziało jeszcze co zrobi. A dokąd jeżdżą nasi branżowi koledzy? Co polecają?

1