Somfy w sieci
Na serwisach aukcyjnych i w sklepach internetowych dostępna jest oferta niemal wszystkich marek istniejących na polskim rynku. Czy producentom automatyki opłaca się inwestować we własne sklepy?
Czytaj dalejKiedy rolety nazywano SKS-ami…
Andrzej Nawrocki, prezes zarządu przedsiębiorstwa HELLA Techniki Osłonowe, które we wrześniu obchodziło swoje 25-lecie w Polsce, udzielił wywiadu Gazecie Wrocławskiej. Wspomina w nim początki branży roletowej w Polsce.
Czytaj dalejNapędy do bram – historia krótka, ale długa
Wykorzystywanie napędów elektrycznych do bram oraz komunikacji radiowej do sterowania na skalę masową rozpoczęło się dopiero w latach sześćdziesiątych XX wieku.
Czytaj dalejKoniec epoki strategii CCC?
Paweł Kicun zarządzający łomżyńskim Domelem spotkał się z nami w swoim biurze w Łomży opowiadając o firmie, o jej inwestycjach, o dylematach z kadrą pracowników. W ocenie pana Pawła, choć on sam jest niewiele przecież starszy, to pokolenie wychowane na smartfonach i komputerach jest „jakieś inne”..
Czytaj dalejAutomatyzacja w aluminium
Produkcja konstrukcji aluminiowych zdecydowanie zmierza ku automatyzacji. Nowoczesne maszyny sterowane cyfrowo zastępują człowieka, pracują szybciej i wykonują coraz więcej zadań.
Czytaj dalejSkąd swoją wiedzę czerpią szefowie?
Z badań niezależnych agencji badawczych wynika, że menedżerowie branży stolarki czytają niewiele – najczęściej Forum Branżowe i Muratora. Coraz częściej też Facebooka..
Czytaj dalejW drodze po miliard
Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski wypowiada się o inwestycjach i planach rozwoju firmy z Wielogłowów pod Nowym Sączem.
Czytaj dalejCzynniki sukcesu
Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu mówi o tym jakie są czynniki sukcesu jego firmy. Wśród najwazniejszych wymienia rolę komunikacji i zrozumienia rynku. Warto słuchać klientów – mówi.
Czytaj dalej