Somfy w sieci

Somfy w sieci

Na serwisach aukcyjnych i w sklepach internetowych dostępna jest oferta niemal wszystkich marek istniejących na polskim rynku. Czy producentom automatyki opłaca się inwestować we własne sklepy?

Czytaj dalej
Kiedy rolety nazywano SKS-ami…

Kiedy rolety nazywano SKS-ami…

Andrzej Nawrocki, prezes zarządu przedsiębiorstwa HELLA Techniki Osłonowe, które we wrześniu obchodziło swoje 25-lecie w Polsce, udzielił wywiadu Gazecie Wrocławskiej. Wspomina w nim początki branży roletowej w Polsce.

Czytaj dalej
Napędy do bram – historia krótka, ale długa

Napędy do bram – historia krótka, ale długa

Wykorzystywanie napędów elektrycznych do bram oraz komunikacji radiowej do sterowania na skalę masową rozpoczęło się dopiero w latach sześćdziesiątych XX wieku.

Czytaj dalej
Koniec epoki strategii CCC?

Koniec epoki strategii CCC?

Paweł Kicun zarządzający łomżyńskim Domelem spotkał się z nami w swoim biurze w Łomży opowiadając o firmie, o jej inwestycjach, o dylematach z kadrą pracowników. W ocenie pana Pawła, choć on sam jest niewiele przecież starszy, to pokolenie wychowane na smartfonach i komputerach jest „jakieś inne”..

Czytaj dalej
MultiPublikacjaAutomatyzacja w aluminium

Automatyzacja w aluminium

Produkcja konstrukcji aluminiowych zdecydowanie zmierza ku automatyzacji. Nowoczesne maszyny sterowane cyfrowo zastępują człowieka, pracują szybciej i wykonują coraz więcej zadań.

Czytaj dalej
Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Z badań niezależnych agencji badawczych wynika, że menedżerowie branży stolarki czytają niewiele – najczęściej Forum Branżowe i Muratora. Coraz częściej też Facebooka..

Czytaj dalej
W drodze po miliard

W drodze po miliard

Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski wypowiada się o inwestycjach i planach rozwoju firmy z Wielogłowów pod Nowym Sączem.

Czytaj dalej
Czynniki sukcesu

Czynniki sukcesu

Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu mówi o tym jakie są czynniki sukcesu jego firmy. Wśród najwazniejszych wymienia rolę komunikacji i zrozumienia rynku. Warto słuchać klientów – mówi.

Czytaj dalej