Stolarka bardziej sexy

Stolarka bardziej sexy

Tomasz Łapa: nie ma w tej branży organizacji, która troszczyła by się o to, by postrzegano nasz segment przemysłu jako bardziej „sexy”; jako ten, który mocno działa w eksporcie, wpływa na energooszczędność i bezpieczeństwo.

Czytaj dalej
Dobre, bo energooszczędne

Dobre, bo energooszczędne

Nie ulega kwestii, że inwestor we własnym interesie powinien sięgać po okna możliwie ciepłe. Warto, niezależnie od tego, że od 2020 roku będzie to konieczne.

Czytaj dalej
MultiPublikacjaPartnerstwo doskonałe – producent i partner handlowy

Partnerstwo doskonałe – producent i partner handlowy

Współpraca producenta stolarki z partnerami handlowymi to największe wyzwanie tego roku, a także kluczowy czynnik rozwoju rynku stolarki – mówi Kamil Dąbrowski, dyrektor operacyjny JEZIERSKI Markowe Okna.

Czytaj dalej
Wykorzystanie szans rynkowych

Wykorzystanie szans rynkowych

Leszek Gierszewski, szef i właściciel bytowskiego Drutexu, udzielił wywiadu Pulsowi Biznesu, w którym mówi o swoich planach inwestycyjnych. Pisaliśmy już, że firma zamierza wybudować nową halę produkcyjną, ale teraz dowiadujemy się, że na tej jednej hali się nie skończy.

Czytaj dalej
Ludzie i automaty

Ludzie i automaty

W jednym z kwietniowych wydań Forum Branżowego prowadziliśmy rozmowę z właścicielem firmy FIMTEC Polska, panem Grzegorzem Osadą. Najpierw rozmawialiśmy o rynku maszyn, o zgrzewaniu kształtowym, o maszynach do aluminium, aż wreszcie rozmowa zeszła na brak pracowników i konieczność automatyzacji linii produkcyjnych.

Czytaj dalej
Odpady to palący problem

Odpady to palący problem

Śmieci stanowią duży problem w naszym kraju. Są gotowe rozwiązania prawne, ale z ich egzekucją nie jest najlepiej. Za oddanie śmieci trzeba płacić. Także za zdemontowane stare okna. Niestety, wielu inwestorów tego unika i starą stolarką pali się w piecach lub jest składowana w lesie.

Czytaj dalej
Koniec epoki Stolbudów

Koniec epoki Stolbudów

W Stolbud Włoszczowa zaprzestano produkcji drzwi wewnętrznych, co kończy symbolicznie pewną epokę w historii tej branży, kiedy to dominowały stolbudowskie zakłady. Dzisiaj nie znaczą już wiele.

Czytaj dalej
Demony narodowe

Demony narodowe

Marcin Szewczuk szef marketingu Aluplastu, ale też członek rady Związku POiD, udzielił wywiadu miesięcznikowi Forum Branżowe. Mówi w nim o oknach angielskich, o oknach polskich, o konieczności szkoleń i dokształcania, ale też o monterach na schodach. Fragment rozmowy, którą przeczytać można we wrześniowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe.

Czytaj dalej