Polacy dbają o bezpieczeństwo
Polacy są narodem, dla którego najistotniejsze jest bezpieczeństwo rodziny i bliskich. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 70 proc. ankietowanych przez markę Yale.
Czytaj dalejPORTA jest kobietą! …i dobrze
Porta twierdzi, że jest marką kobiecą i zachęca kobiety do otworzenia się na siebie, do bycia dumnymi z faktu bycia kobietą. Zachęca je również do sięgnięcia po katalog produktów Porty.
Czytaj dalejPionierzy nowych technologii
Aż 13 proc. przedsiębiorców nie tylko czyta o nowych technologiach, ale też dostrzega potrzebę wyznaczania trendów i jest gotowa do poniesienia związanego z tym ryzyka.
Czytaj dalejZapotrzebowanie na bezpieczeństwo
Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający AssaAbloy Poland, jest naszym rozmówcą w najnowszym, lutowym wydaniu Forum, mówiąc m.in. o mega-trendach rynkowych.
Czytaj dalejSztuczna inteligencja to nasza przyszłość
Assa Abloy od trzech lat pracuje nad zastosowaniem sztucznej inteligencji w swoich produktach. Kenneth Pernyer opowiada m.in. o autonomicznych drzwiach.
Czytaj dalejDekada wyzwań gospodarczych
Krzysztof Domarecki, prezes globalnej firmy Selena, również spodziewa się spowolnienia, ale zaznacza też, że jest to stały element cyklu w gospodarce i należy się do niego po prostu przygotować.
Czytaj dalejSmart jest szansą tej branży
Dzisiaj konsumenci nie rozumieją jeszcze, po co mieliby wydawać pieniądze na smart home, bo nie znają dobrze nowoczesnych rozwiązań budynkowych. Trzeba im uświadomić, że dom nie składa się jedynie z najprostszych okien, drzwi czy bram.
Czytaj dalejOkna z drukarki 3D
DAG KROSLID, dyrektor operacyjny NorDan Group w rozmowie z dziennikarką Forum Branżowe potwierdził, że w ofercie tej szwedzkiej firmy znajdują się już okna drukowane z biokompozytu. Na razie są to okna okrągłe o średnicy od 40 do 120 cm.
Czytaj dalej