Know-how sprzedawania
Wojtek Stanowski, lider firmy Debesto.com, dynamicznie rozwijającego się dystrybutora stolarki, jest gościem Forum Branżowe. Bardzo udanie rozwija on internetową sprzedaż okien i drzwi, a źródeł swojego sukcesu upatruje w skoncentrowaniu się na sprzedaży.
Czytaj dalejInstrukcja prewencyjna
Marcin Szewczuk, szef marketingu Aluplast, rozmawiał z nami na temat powodów ewentualnego odwołania udziału w targach Fensterbau Frontale w Norymberdze. Dla handlowców krążących ciągle po całym kraju, zagrożenie koronawirusem wcale nie minęło.
Czytaj dalejPrognozy całkiem trafne
Marek Trzciński, były senator RP i właściciel Budvar Centrum, podzielił się z nami refleksją na temat zmian w technice okiennej. Pan Marek odniósł się do wywiadu, jakiego udzielił nam przed laty i postawionych tam tez.
Czytaj dalejPolacy dbają o bezpieczeństwo
Polacy są narodem, dla którego najistotniejsze jest bezpieczeństwo rodziny i bliskich. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 70 proc. ankietowanych przez markę Yale.
Czytaj dalejPORTA jest kobietą! …i dobrze
Porta twierdzi, że jest marką kobiecą i zachęca kobiety do otworzenia się na siebie, do bycia dumnymi z faktu bycia kobietą. Zachęca je również do sięgnięcia po katalog produktów Porty.
Czytaj dalejPionierzy nowych technologii
Aż 13 proc. przedsiębiorców nie tylko czyta o nowych technologiach, ale też dostrzega potrzebę wyznaczania trendów i jest gotowa do poniesienia związanego z tym ryzyka.
Czytaj dalejZapotrzebowanie na bezpieczeństwo
Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający AssaAbloy Poland, jest naszym rozmówcą w najnowszym, lutowym wydaniu Forum, mówiąc m.in. o mega-trendach rynkowych.
Czytaj dalejSztuczna inteligencja to nasza przyszłość
Assa Abloy od trzech lat pracuje nad zastosowaniem sztucznej inteligencji w swoich produktach. Kenneth Pernyer opowiada m.in. o autonomicznych drzwiach.
Czytaj dalej