Okna z drukarki 3D

Okna z drukarki 3D

DAG KROSLID, dyrektor operacyjny NorDan Group w rozmowie z dziennikarką Forum Branżowe potwierdził, że w ofercie tej szwedzkiej firmy znajdują się już okna drukowane z biokompozytu. Na razie są to okna okrągłe o średnicy od 40 do 120 cm.

Czytaj dalej
Innowacje to przyszłość

Innowacje to przyszłość

Ignacy Petecki, właściciel fabryk okiennych i pasjonat tej branży, jest gościem styczniowego wydania naszego miesięcznika. W rozmowie o przedsiębiorczości, motywacjach…

Czytaj dalej
U progu nowej dekady

U progu nowej dekady

W styczniowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe przypominamy wypowiedzi menedżerów branży stolarki donoszące się do sytuacji na rynku i przewidywanych kierunków jego rozwoju.

Czytaj dalej
Szkło motorem rozwoju w branży?

Szkło motorem rozwoju w branży?

Branża szkła do budownictwa ma swój zloty okres. Świadczyć o tym mogą liczne nowości, ale i pomysł, by stosując dobre szyby wpłynąć na poprawę klimatu.

Czytaj dalej
Życzę wam codziennej pasji

Życzę wam codziennej pasji

Mieczysław Szcześniak, piosenkarz, kompozytor, człowiek wielu talentów, jest gościem świątecznego wydania naszego miesięcznika. Przy okazji nadchodzących Świąt, ale i Nowego Roku artysta złożył czytelnikom Forum bardzo sympatyczne życzenia.

Czytaj dalej
Siła innowacji

Siła innowacji

Krzysztof Gala, dyrektor generalny przemyskiego Hensfortu, spotkał się z nami by porozmawiać o roli innowacji w rozwoju przedsiębiorstwa okienno-drzwiowego. Jednym z tematów była też opracowana w Hensforcie metoda chłodzenia profili, a właściwie zapobiegania skutkom ich nadmiernego nagrzewania się.

Czytaj dalej
Czeka nas rok prawdy

Czeka nas rok prawdy

Marek Sprengel, współwłaściciel Awilux z Leszna, od wielu już lat skutecznie rozwija swoją firmę opierając się na rynku niemieckim. Z tego powodu ma dobry ogląd sytuacji u naszego zachodniego sąsiada i co ważne dzieli się chętnie swoimi spostrzeżeniami i prognozami na kolejny okres.

Czytaj dalej
Rynkowe doświadczenie sensoryczne

Rynkowe doświadczenie sensoryczne

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, jest współtwórcą programu „Salonowe Rewolucje” zmieniającego oblicza salonów sprzedaży. W wywiadzie mówi o tym, czym są Rewolucje, jaki jest cel tych działań.

Czytaj dalej