Unikamy udziału w imprezach ponad 200 osób

Unikamy udziału w imprezach ponad 200 osób

Marcus Sander, prezes Roto Frank FTT przy okazji informacji o zrezygnowaniu jego firmy z udziału w czerwcowej edycji Fensterbau/Frontale, powiedział również o tym, jaki wpływ ma epidemia koronawirusa na sytuację producenta okuć.

Czytaj dalej
Z szybami bez kłopotów

Z szybami bez kłopotów

Tomasz Wozowicz, wiceprezes firmy PressGlass, wypowiedział się w naszej sondzie na temat radzenia sobie z działaniem przedsiębiorstwa w dobie przeciwdziałania epidemii koronawirusa. Z dostawami szyb zespolonych nie ma żadnego problemu.

Czytaj dalej
Biznes działa dla zysku

Biznes działa dla zysku

Leszek Gierszewski, prezes i twórca Druteksu, podsumowuje miniony rok z uśmiechem na twarzy. Co prawda nie udało się zrealizować w pełni planów sprzedażowych, ale zyski są znów imponujące.

Czytaj dalej
Know-how sprzedawania

Know-how sprzedawania

Wojtek Stanowski, lider firmy Debesto.com, dynamicznie rozwijającego się dystrybutora stolarki, jest gościem Forum Branżowe. Bardzo udanie rozwija on internetową sprzedaż okien i drzwi, a źródeł swojego sukcesu upatruje w skoncentrowaniu się na sprzedaży.

Czytaj dalej
Instrukcja prewencyjna

Instrukcja prewencyjna

Marcin Szewczuk, szef marketingu Aluplast, rozmawiał z nami na temat powodów ewentualnego odwołania udziału w targach Fensterbau Frontale w Norymberdze. Dla handlowców krążących ciągle po całym kraju, zagrożenie koronawirusem wcale nie minęło.

Czytaj dalej
Prognozy całkiem trafne

Prognozy całkiem trafne

Marek Trzciński, były senator RP i właściciel Budvar Centrum, podzielił się z nami refleksją na temat zmian w technice okiennej. Pan Marek odniósł się do wywiadu, jakiego udzielił nam przed laty i postawionych tam tez.

Czytaj dalej
Polacy dbają o bezpieczeństwo

Polacy dbają o bezpieczeństwo

Polacy są narodem, dla którego najistotniejsze jest bezpieczeństwo rodziny i bliskich. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 70 proc. ankietowanych przez markę Yale.

Czytaj dalej
PORTA jest kobietą! …i dobrze

PORTA jest kobietą! …i dobrze

Porta twierdzi, że jest marką kobiecą i zachęca kobiety do otworzenia się na siebie, do bycia dumnymi z faktu bycia kobietą. Zachęca je również do sięgnięcia po katalog produktów Porty.

Czytaj dalej