Marketing w trudnych czasach
Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?
Czytaj dalejDziennik kwarantanny #2
Czy zastanawialiście się, jak w praktyce wygląda odbywanie obowiązkowej kwarantanny oraz z jakimi obowiązkami się to wiąże? W dniu powstawania…
Czytaj dalejRynek niemiecki się ożywił
Marek Sprengel, prezes Awilux ocenia, że „spadek zamówień na polskim rynku mieścił się w granicach spadków sezonowych, które nasza branża odnotowuje rokrocznie – czasem w marcu, w innym roku w maju, zależnie od pogody czy rozkładu długich weekendów.
Czytaj dalejRóbmy swoje
Przywołując tytuł znanej piosenki Wojciecha Młynarskiego „Róbmy swoje” – wspierajmy i odbudowujmy popyt, nie tylko w odniesieniu do beneficjentów transferów społecznych, ale nade wszystko podatników, rzeczywiście a nie jedynie medialnie – pisze w swoim felietonie Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejRynek się posypał…
Adam Władyko, prezes Białostockiej Fabryki Okien, którego wypowiedzi cytowaliśmy już w naszym serwisie, dość aktywnie wypowiada się na YouTubie i w lokalnych mediach. Wzywa do obalenia rządu i krytykuje rządową tarczę za proponowanie pożyczek.
Czytaj dalejDziennik kwarantanny #1
Czy zastanawialiście się, jak w praktyce wygląda odbywanie obowiązkowej kwarantanny oraz z jakimi obowiązkami się to wiąże? Kwarantanną w Polsce objętych jest ponad 80 tys. osób. Poprosiliśmy jedną z nich o zrelacjonowanie tych kwarantannowych dni.
Czytaj dalejJakie środki zapewnią bezpieczeństwo Twoim pracownikom i klientom?
W dobie pandemii koronawirusa bezpieczeństwo staje się dla wielu z nas priorytetem. Także klienci wymagają zapewnienia środków, dzięki którym wizyty w salonach odbędą się w warunkach higienicznych. Jak je zapewnić?
Czytaj dalejProcedury bezpieczeństwa
Krzysztof Domarecki, prezes zarządu Selena FM, obecne zawirowania globalne uważa za sytuację przejściową, co oznacza, że już wkrótce sprzedaż powinna powrócić do standardowych poziomów. A jednak będzie to inna sprzedaż.
Czytaj dalej