Niezły kabaret z promocją okien

Niezły kabaret z promocją okien

W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!

Czytaj dalej
Nowe podejście do lokowania produktu

Nowe podejście do lokowania produktu

Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!

Czytaj dalej
Kontynuujemy inwestycje

Kontynuujemy inwestycje

Rafał Kędziora i Grzegorz Wiśniewski, to właściciele firmy Wikęd, która w ostatnich latach rozwija się najbardziej dynamicznie ze wszystkich w naszej branży. Wydawało się, że mijająca pandemia powstrzyma nieco ten rozwój, a tymczasem okazuje się, że ani trochę..

Czytaj dalej
Dobra maszyna, gdy dobry serwis

Dobra maszyna, gdy dobry serwis

Marek Klimek, inżynier-konstruktor maszyn, właściciel firmy Prez-Met, rozmawiał z naszymi dziennikarzami przekonując, że to nie od narodowości konstruktora, ale tego co on ma głowie, zależy jako dobrą maszynę zaprojektuje.

Czytaj dalej
Kontaktron jako argument sprzedażowy

Kontaktron jako argument sprzedażowy

Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.

Czytaj dalej
Cudze winy widzicie, lecz swoje skrywacie

Cudze winy widzicie, lecz swoje skrywacie

Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt, czyli cudze winy mamy na oku, własne za plecami – Zbigniew Mendel w swoim najnowszym felietonie pisze braku wrażliwości społecznej i roztropności przy próbach nowych regulacji, w odniesieniu do wynagrodzenia polityków.

Czytaj dalej
Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.

Czytaj dalej
Odpowiedzialność za produkt w USA

Odpowiedzialność za produkt w USA

W USA spory sądowe dotyczące odpowiedzialności za produkt są znacznie częstsze niż gdziekolwiek indziej na świecie, a zasądzone odszkodowania bywają sensacyjnie wysokie. Poznaj kilka podstawowych zasad, które pozwolą ci oszczędzić pieniądze i chronić reputację firmy..

Czytaj dalej