Liczą się relacje
Radosław Koelner, prezes zarządu Rawplug opowiedział się w dyskusji o obecnym kryzysie surowcowym zdecydowanie po stronie nowej rzeczywistości, nie dając nadziei, że to tylko chwilowe zawirowanie.
Czytaj dalej5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie
LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.
Czytaj dalejŁatwo nie będzie
O zadłużeniu polskiej branży budowlanej i prognozach na ten rok opowiada Tomasz Świerżewski, menedżer ds. klientów strategicznych w Krajowym Rejestrze Długów.
Czytaj dalejPo latach tłustych przyjdą lata chude
Jan Kidaj, prezes Aliplastu: „Wszyscy patrzymy na coraz wyższe liczby, każdy zauważa większą sprzedaż, większe wartości, ale trzeba też myśleć, że rosną też koszty. Nakręcanie konsumpcji jest jak medal – ma dwie strony. Pamiętajmy, że po tłustych latach zawsze przychodzą chude”.
Czytaj dalejArystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie
Panująca dosyć powszechnie euforia w ocenie rodzimej rzeczywistości gospodarczej i jej perspektyw – niezależnie od sektorowej specyfiki i jej niuansów – wymaga rzetelnej próby analizy podstaw takich ocen i pozytywnych rekomendacji.
Czytaj dalejSytuacja zaczyna się stabilizować
Menedżerów naszej branży zapytaliśmy jak bardzo komplikuje im życie brak komponentów do produkcji stolarki i czy zjawisko to się nasila. Wśród kilkunastu wypowiedzi, głos zabrał również pan Karol Bączek, prokurent w Amex-Bączek.
Czytaj dalejStalking gospodarczy
Jacek Siwiński, prezes Velux Polska, wziął udział jako panelista sesji „Inwestycje zagraniczne” podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Szef Veluxa mówił o czynnikach wpływających na decyzje o podejmowaniu inwestycji w Polsce, ale też o stalkingu, którego doświadcza jego firma.
Czytaj dalejEksport wokół komina
Krzysztof Domarecki, założyciel i główny udziałowiec Seleny, wystąpił na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach w panelu „Polski eksport: jak wykorzystać nowe szanse”, gdzie zwrócił uwagę na cztery podstawowe warunki osiągnięcia sukcesu w eksporcie.
Czytaj dalej