Kosztowne miejsca pracy
Ryszard Florek, właściciel i prezes zarządu Fakro, udzielił wywiadu tygodnikowi z Nowego Sącza, który zamieścił listę największych przedsiębiorstw tego regionu. W rozmowie prezes Fakro zwrócił uwagę na element który wyróżnia tą listę spośród innych: koszt utworzenia miejsca pracy.
Czytaj dalejStal nie będzie tańsza
Tomasz Mirski, szef giełdowego MFO, lidera segmentu wzmocnień stalowych do okien, podzielił się we wrześniowym raporcie swoją oceną rynku stali dla budownictwa. Jego zdaniem nie należy się spodziewać się w najbliższym okresie spadków cen w tym segmencie.
Czytaj dalejPotrzebujemy fachowców
Christian Voicu, prezes zarządu Aluplast, udzielił wywiadu dla naszego miesięcznika, w którym podzielił się swoją oceną sytuacji na rynku oraz perspektywami na najbliższą przyszłość. Jednym z dylematów, jakie widzi, może się okazać również brak fachowych ekip montażowych do zainstalowania okien i drzwi.
Czytaj dalejOsłony „przeciwcovidowe” nie okazały się hitem sprzedażowym
Jakie rodzaje osłon sprzedają się w tym roku najlepiej? Odpowiedzi na te pytania szukamy w rozmowie z Martą Tkaczyk z działu marketingu firmy Spin.
Czytaj dalejLiczą się relacje
Radosław Koelner, prezes zarządu Rawplug opowiedział się w dyskusji o obecnym kryzysie surowcowym zdecydowanie po stronie nowej rzeczywistości, nie dając nadziei, że to tylko chwilowe zawirowanie.
Czytaj dalej5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie
LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.
Czytaj dalejŁatwo nie będzie
O zadłużeniu polskiej branży budowlanej i prognozach na ten rok opowiada Tomasz Świerżewski, menedżer ds. klientów strategicznych w Krajowym Rejestrze Długów.
Czytaj dalejPo latach tłustych przyjdą lata chude
Jan Kidaj, prezes Aliplastu: „Wszyscy patrzymy na coraz wyższe liczby, każdy zauważa większą sprzedaż, większe wartości, ale trzeba też myśleć, że rosną też koszty. Nakręcanie konsumpcji jest jak medal – ma dwie strony. Pamiętajmy, że po tłustych latach zawsze przychodzą chude”.
Czytaj dalej