Eko-Okna w trosce o zdrowie pracowników

Autor: |Data publikacji:

Na terenie zakładu Eko-Okien w Kornicach otwarto przyzakładową przychodnię lekarską. Jak relacjonuje Nasz Racibórz, zakład powstał dzięki współpracy z Medicover i zapewnia pracownikom dostęp do okulisty, otolaryngologa, badań psychotechnicznych i całodobowej opieki ratowników medycznych. O firmie mówi się także ostatnio w kontekście kontrowersyjnej kampanii billboardowej, za którą współodpowiedzialny jest Mateusz Kłosek.

Fot.: Eko-Okna

Jak przyznała na łamach lokalnego portalu Bronisława Harnyś, członkini zarządu Eko-Okien, przyzakładowa przychodnia usprawni funkcjonowanie firmy eliminując sytuacje, w których pracownik brał dzień wolny, by odbyć wizytę lekarską czy badania psychotechniczne. Przyznaje, że takie sytuacje stanowiły realne trudności w funkcjonowaniu firmy, przede wszystkim ze względu na skalę zatrudnienia w Eko-Oknach.

Przedstawiciele firmy dodają, że przychodnia jest także ułatwieniem dla pracowników i wpłynie na atrakcyjność Eko-Okien jako pracodawcy. Warto dodać, że w październiku firma ogłosiła wielką rekrutację (TUTAJ).

 

Jednak o Eko-Oknach, a właściwie o zarządzającym firmą Mateuszu Kłosku, jest głośno w mediach ze zgoła innego powodu. Kampania billboardowa fundacji „Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara”, w zarządzie której zasiada (o tej sprawie pisaliśmy TUTAJ) została wzbogacona kolejnym przekazem. Znaną ze wcześniejszych plakatów fundacji grafikę z płodem w łonie matki wzbogaciło hasło „Jestem zależny, ufam Tobie”.

Organizacja sponsorowana przez Mateusza Kłoska sfinansowała także nowy projekt – na ulicach polskich miast pojawiły się billboardy ze stylizowanym na dziecięce pismo hasłem „Kochajcie się mamo i tato”. W rogu grafiki dostrzec można adres strony internetowej Wspólnoty Trudnych Małżeństw „Sychar”, katolickiej organizacji mającej na celu zapobieganie rozwodom oraz nawołującej do „odradzania” małżeństw sakramentalnych także po rozwodzie i gdy były małżonek jest w drugim związku. Jak zauważa Newsweek, inicjatorzy kampanii odmawiają ujawnienia informacji o kosztach wcielenia jej w życie.

Kampania budzi kontrowersje w mediach społecznościowych.

Niebawem zapewne znów będzie o firmie głośno, tym razem w kontekście drogi dojazdowej do zakładu (więcej informacji TUTAJ). Do końca marca będzie miała ona za sobą kolejny etap inwestycji – zostaną opracowane mapy do celów projektowych oraz szczegółowy zakres zadania z przedstawicielami Miasta Racibórz.

Zobacz również

Liderzy rynku stolarki 2025

Liderzy rynku stolarki 2025

Podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki tradycyjnie odbyła się Gala Liderów Rynku Stolarki. Poznaliśmy liderów roku 2025 wsród dostawców i producentów, którzy łącznie zostali nagrodzeni w 19 kategoriach.

Już dziś startuje Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – tym razem spotykamy się w Łodzi!

Już dziś startuje Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – tym razem spotykamy się w Łodzi!

Już dziś, 15 października, w industrialnych wnętrzach hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi startuje Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025.

Strategiczne partnerstwo AGC Glass Europe i Solar Materials

Strategiczne partnerstwo AGC Glass Europe i Solar Materials

Recykling szkła jest przedmiotem strategicznego partnerstwa firm. Zostało ono nawiązane przez koncern AGC Glass Europe oraz niemiecki startup Solar Materials.