Na terenie zakładu Eko-Okien w Kornicach otwarto przyzakładową przychodnię lekarską. Jak relacjonuje Nasz Racibórz, zakład powstał dzięki współpracy z Medicover i zapewnia pracownikom dostęp do okulisty, otolaryngologa, badań psychotechnicznych i całodobowej opieki ratowników medycznych. O firmie mówi się także ostatnio w kontekście kontrowersyjnej kampanii billboardowej, za którą współodpowiedzialny jest Mateusz Kłosek.

Jak przyznała na łamach lokalnego portalu Bronisława Harnyś, członkini zarządu Eko-Okien, przyzakładowa przychodnia usprawni funkcjonowanie firmy eliminując sytuacje, w których pracownik brał dzień wolny, by odbyć wizytę lekarską czy badania psychotechniczne. Przyznaje, że takie sytuacje stanowiły realne trudności w funkcjonowaniu firmy, przede wszystkim ze względu na skalę zatrudnienia w Eko-Oknach.
Przedstawiciele firmy dodają, że przychodnia jest także ułatwieniem dla pracowników i wpłynie na atrakcyjność Eko-Okien jako pracodawcy. Warto dodać, że w październiku firma ogłosiła wielką rekrutację (TUTAJ).
Jednak o Eko-Oknach, a właściwie o zarządzającym firmą Mateuszu Kłosku, jest głośno w mediach ze zgoła innego powodu. Kampania billboardowa fundacji „Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara”, w zarządzie której zasiada (o tej sprawie pisaliśmy TUTAJ) została wzbogacona kolejnym przekazem. Znaną ze wcześniejszych plakatów fundacji grafikę z płodem w łonie matki wzbogaciło hasło „Jestem zależny, ufam Tobie”.
Organizacja sponsorowana przez Mateusza Kłoska sfinansowała także nowy projekt – na ulicach polskich miast pojawiły się billboardy ze stylizowanym na dziecięce pismo hasłem „Kochajcie się mamo i tato”. W rogu grafiki dostrzec można adres strony internetowej Wspólnoty Trudnych Małżeństw „Sychar”, katolickiej organizacji mającej na celu zapobieganie rozwodom oraz nawołującej do „odradzania” małżeństw sakramentalnych także po rozwodzie i gdy były małżonek jest w drugim związku. Jak zauważa Newsweek, inicjatorzy kampanii odmawiają ujawnienia informacji o kosztach wcielenia jej w życie.

Niebawem zapewne znów będzie o firmie głośno, tym razem w kontekście drogi dojazdowej do zakładu (więcej informacji TUTAJ). Do końca marca będzie miała ona za sobą kolejny etap inwestycji – zostaną opracowane mapy do celów projektowych oraz szczegółowy zakres zadania z przedstawicielami Miasta Racibórz.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.