Analizy i opinie
Bramy garażowe – krótka historia
Powstanie bramy było odpowiedzią na jedną z najstarszych potrzeb człowieka – potrzebę bezpieczeństwa. Bramy garażowe stały się popularne wkrótce po wprowadzeniu na rynek auta dla masowego użytkownika.
Czytaj dalejNie monter, ale instalator
Adam Krużyński, dyrektor handlowy Grupy NICE, mówi w Forum o tym, dlaczego jego firma weszła w segment smartHOME i dlaczego jest to przyszłość branży stolarki.
Czytaj dalejBudowlanka nie spowalnia
Jakub Lipiński, wiceprezes spółki Mercor SA, poinformował, że w tej firmie optymistycznie ocenia się perspektywy rynkowe i nie widzi się oznak spowolnienia.
Czytaj dalejRyzyko konfliktu w firmie rodzinnej
Agnieszka Krysik udzieliła nam wywiadu na temat rozwiązań prawnych w kwestii sukcesji w firmach rodzinnych. Zapytaliśmy m.in. o ryzyko związane z konfliktami w firmach rodzinnych
Czytaj dalejMultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę
Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja
Czytaj dalejInnowacja i rodzinne wartości – przepis na biznes według NOVATORA
Główną gałęzią biznesu NOVATOR jest sprzedaż pokryć dachowych i elewacyjnych. Od początku działalności wiedzą, że oczekiwania wobec nich są znacznie większe niż wobec tradycyjnego sprzedawcy. Pod swoim dachem skupiają całe środowisko budowlane,
Czytaj dalejNie będzie gorzej…
Krzysztof Dereszyński, właściciel tucholskiej firmy Kaemde, ocenił na łamach FB mijający rok i pierwsze miesiące obecnego sezonu. Było dobrze i nie będzie gorzej.
Czytaj dalejNa kanwie doniesień z Bytowa
Pierwszy telefon odebrałem we wtorek… Słyszałeś? Czytałeś? Zajrzyj do netu, jutro pewnie będzie coś w gazetach. Zajrzałem i faktycznie… było…
Czytaj dalej