Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Red.: |Data publikacji:

Karolina Bykowska, menedżer firmy Porta KMI Poland, wzięła udział w sondzie naszego miesięcznika, odpowiadając na pytanie o przyszłość segmentu drzwi. Przypomniała o konsekwentnych działaniach jej firmy w zakresie uświadamiania roli drzwi jako produktu lifestylowego, elementu wyposażenia wnętrz, ale też o możliwościach samodzielnego projektowania takich drzwi.

Widzimy, jaki potencjał sprzedaży mają drzwi personalizowane, co jest widocznym trendem również w innych branżach. – powiedziała pani Karolina na łamach Forum – Klienci nie chcą masowych, uniwersalnych rozwiązań. Projektują – i to coraz odważniej – swoje otoczenie i chcą móc dopasowywać elementy wyposażenia wnętrz do swojej koncepcji, nie odwrotnie. Poza tym nie ulega wątpliwości, że coraz więcej będzie rozwiązań drzwiowych wykorzystujących nowe technologie, które pozwolą jeszcze lepiej dopasować produkt do oczekiwań klientów. Przyszłość zatem to innowacyjność oraz elastyczność w realizacji zamówień.

Elastyczność w realizacji zamówień może natomiast wpływać na miejsce dilera w łańcuchu dystrybucji takich spersonalizowanych drzwi. No, bo jeśli klient w łączności z producentem zaprojektuje sobie drzwi i wyśle zamówienie bezpośrednio do zakładu, to co tu do roboty mieć będzie pośrednik? O tym m.in. rozmawiać będziemy na najbliższym Ogólnopolskim Forum Stolarki w Nadarzynie, na które w imieniu organizatorów zapraszamy w dniu 3 X.

1