Aktualności

Kolejny menedżer z Polski w centrali NICE

Wojciech Jankowski, do niedawna Menedżer Rozwoju Biznesu w Nice Polska objął od stycznia stanowisko Export Area Managera we włoskiej spółce Nice SpA z Oderzo, gdzie będzie odpowiedzialny za sprzedaż w siedmiu krajach Europy.

Czytaj dalej

Firmy z branży wśród laureatów Diamentów Forbesa

Forbes opublikował listę Diamenty Forbesa. Wraz z firmą Bisnode opracowane zostało zestawienie najbardziej dynamicznie rozwijających się firm. Wśród nich jest liczne grono przedsiębiorstw z branży stolarki.

Czytaj dalej

Na rynku pojawi się nowa szyba fotowoltaiczna

Jak poinformowali nas przedstawiciele NSG Group, do której należy firma Pilkington IGP, w niedalekiej przyszłości powinny się pojawić nowe szyby fotowoltaiczne tego producenta. Jak informują przedstawiciele branży fotowoltaicznej, szyby generujące prąd z energii słonecznej będą coraz bardziej powszechne.

Czytaj dalej

Branżowisko #41 – Rozpoznawalność branżowych marek. Koniec Inoutica

W 41. odcinku rozmawiamy o nowym raporcie Centrum Analiz Branżowych, w którym zbadano rozpoznawalność marek w branży stolarki. Które z nich są powszechnie znane w świadomości inwestorów? Ponadto branża żegna markę Inoutic.

Czytaj dalej

Elumatec w jednej grupie z włoskim Mecalem

Grupa Voilap przejęła włoskiego producenta maszyn, firmę Mecal. Voilap, własciciel Elumatec i Emmegi, planuje wkrótce kolejne przejęcie.

Czytaj dalej

Nowa marka drzwi na sezon 2020

Ostrowiecki producent drzwi, firma Intra Vita, planuje na ten sezon wypromowanie nowej marki handlowej, zaspokajającej potrzeby klientów segmentu premium. Spółka od 3 lat produkuje drzwi modułowe w fabryce w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Czytaj dalej

Przemysł 4.0 podczas Dnia Otwartego w R&D Tech

R&D Tech zorganizowała 12 lutego na terenie swojej siedziby w Zielonej Górze Dzień Otwarty. Prezentowana była przede wszystkim maszyna Comet R6 HP.

Czytaj dalej

Nieliczne marki okienno-drzwiowe są znane powszechnie

Centrum Analiz Branżowych po raz kolejny zbadało, jakie marki znają i wybierają inwestorzy. Sprawdzono czy działania marketingowe producentów są wystarczające…

Czytaj dalej