Aktualności

Stollar przebudował całą firmę

Stollar przebudował całą firmę

Stollar zbudował nową halę o powierzchni 7 tys. m kw. Firma zmodernizowała także starą halę produkcyjną i zmieniła organizację pracy w wielu działach.

Czytaj dalej
Klientów jest więcej, ale zamówień jeszcze brak

Klientów jest więcej, ale zamówień jeszcze brak

Optymistyczne wieści docierają do nas z salonów okienno-drzwiowych w całej Polsce. Klienci przychodzą do salonów, co powinno przełożyć się na odbicie w kwestii sprzedaży stolarki, która w ostatnich tygodniach stanęła.

Czytaj dalej
Nowy impuls do wymiany okien?

Nowy impuls do wymiany okien?

19 maja weszła ustawa z nowymi zasadami przyznawania premii remontowej, termomodernizacyjnej i kompensacyjnej. Termomodernizacyjna to 16 proc. kosztów.

Czytaj dalej
IFN/Internorm: różne wizje doprowadziły do zmian w zarządzie

IFN/Internorm: różne wizje doprowadziły do zmian w zarządzie

Koncern IFN, właściciel takich marek jak Internorm, Topic, czy HSF poinformował, że rozstał się z Heinzem Scharlem, członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym ds. strategii. Powodem tej decyzji były odmienne wizje rozwoju przedsiębiorstwa.

Czytaj dalej
Rok dużych zmian w Teknosie

Rok dużych zmian w Teknosie

Teknos podsumował rok 2019. Grupa osiągnęła przychody ze sprzedaży netto w wysokości 398 mln euro, w porównaniu do 408 mln euro w 2018 r.

Czytaj dalej
Firmy z branży intensywnie rekrutują

Firmy z branży intensywnie rekrutują

Producenci i dostawcy zatrudniają obecnie nowych pracowników najczęściej do działów handlowych.Często sa to osoby do osbługi rynków zagranicznych.

Czytaj dalej
Brytyjski dystrybutor: przetrwają tylko najsilniejsi

Brytyjski dystrybutor: przetrwają tylko najsilniejsi

Podczas gdy koronawirus skutecznie blokuje rynek stolarki, jeden z największych dystrybutorów okien w Wielkiej Brytanii szykuje się do odmrożenia produkcji…

Czytaj dalej
Czy Twój klient jest bezpieczny?

Czy Twój klient jest bezpieczny?

Rusza akcja zainicjowana przez Stowarzyszenie Dom Bezpieczny, której celem jest promocja sprzedaży zgodniej z najwyższymi standardami higieny. Klient Bezpieczny to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko.

Czytaj dalej