Aktualności
Okienny rynek e-commerce w Polsce wart ponad 1 mld zł!
Ponad jedna trzecia inwestorów planujących wymianę okien w swoich domach i mieszkaniach skłonna jest zakupić okna przez internet. Według CAB potencjał sprzedażowy polskiego segmentu e-commerce w oknach może wynosić nawet 1,3 mld zł.
Czytaj dalejBranżowisko #60 – Wzrost wartości eksportu. Wielka wymiana okien w Niemczech
W 60. odcinku podcastu Branżowisko omawiamy m.in. wyniki europejskiego eksportu stolarki w ostatnich latach, podczas których Polska doskonale wykorzystała sprzyjającą koniunkturę oraz nadchodzącą wielkimi krokami masową wymianę okien w Niemczech.
Czytaj dalejTargi BAU dalej w grze
Jak poinformowali organizatorzy targów BAU 2021, na razie impreza w Monachium jest niezagrożona. Zarówno pod względem zarezerwowanej powierzchni wystawienniczej, jak i wielu zapytań od zagranicznych wystawców, skala nadchodzącej imprezy zdaje się być porównywalna z edycją z 2019 r.
Czytaj dalejTeknos celuje w sprzedaż na poziomie 1 mld euro
Teknos w opracowanej strategii na lata 2019-2025 planuje osiągnąć sprzedaż netto w wysokości 1 mld euro. Firma jest dziewiąta w Europie pod kątem sprzedaży.
Czytaj dalejKoronawirus w firmie Classen-Pol!
W firmie Classen-Pol jeden z pracowników produkcji okazał się nosicielem koronawirusa SARS-CoV-2. Firma zarządziła dezynfekcję oraz zbadała innych pracowników.
Czytaj dalejMontaż napędu na oknie krok po kroku
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że gotowe okna można wyposażyć w napędy. D+H Polska udowadnia, jakie to proste przedstawiając krok po kroku montaż napędu na oknie plastikowym.
Czytaj dalejGrupa Kęty w II kwartale ze wzrostem sprzedaży
Grupa Kęty odnotowała wzrost wartości sprzedaży w II kwartale o 5 proc. Spółka ocenia, że kwartał był pod kątem sprzedaży lepszy, niż prognozowano. Segment systemów aluminiowych funkcjonował na poziomie zbliżonym do roku ubiegłego.
Czytaj dalejCzytaj nas swobodnie, gdziekolwiek będziesz
Forum Branżowe od długiego czasu uznawane jest za medium branżowe o najnowocześniejszych formach komunikacji. Regularnie proponujemy naszym partnerom nowe sposoby dotarcia ze swoim przekazem do potencjalnych klientów i dążymy do tego, by branża otrzymywała najświeższe informacje ze świata stolarki. Tak jest również z naszą letnią propozycją.
Czytaj dalej