I kwartał ze wzrostem w Fart Produkt

Red.: |Data publikacji:

Fart Produkt podsumował już I kwartał pod względem handlowym. Firma jest zadowolona z wyniku, bo osiągnęła zakładany wzrost.

Fart Produkt ocenia, że miniony właśnie pierwszy kwartał tego roku był udany. W porównaniu do roku 2020 firma osiągnęła planowany wzrost, który szczególnie cieszy, bo został wygenerowany w warunkach pandemicznych.

Marcin Szymanowski, dyrektor handlowy w Fart Produkt komentuje:

Branża budowlana cały czas ma się dobrze w porównaniu z innymi sektorami gospodarki, ale oczywiście pojawiają się problemy, głównie związane z dostępnością surowców do produkcji. Nie sposób też nie wspomnieć o podwyżkach, które dotykają nas wszystkich. Rosną koszty pracy, komponenty, cena energii, paliwa, itd. Niemniej jednak cały czas realizujemy naszą strategię: inwestujemy w park maszynowy, budujemy magazyn i rozwijamy nowe kanały sprzedaży. Ale już teraz widać, że będzie to rok pełen wyzwań.

Zobacz również

Eko-Okna nie będą finansowały obwodnicy Raciborza

Eko-Okna nie będą finansowały obwodnicy Raciborza

Eko-Okna wycofały się z finansowania budowy obwodnicy. Firmie nie odpowiada przebieg zaproponowanej trasy. Projekt budowy może przez to upaść.

ASSA ABLOY inwestuje w produkcję drzwi p-poż.

ASSA ABLOY inwestuje w produkcję drzwi p-poż.

Assa Abloy Mercor Doors inwestuje w rozbudowę fabryki w Dobrzeniu Wielkim pod Opolem. Efektem wdrożenia automatyzacji produkcji będzie podwojenie aktualnych mocy i, pomimo automatyzacji, zwiększanie zatrudnienia o 10 proc. rocznie.

Compremum skupia się na rynku amerykańskim

Compremum skupia się na rynku amerykańskim

Compremum poprzez swoją spółkę Fabryka Slonawy planuje wraz ze swoim partnerem amerykańskim zwiększyć sprzedaż stolarki w USA.

1