Aktualności

Vertex wykupuje udziały innej firmy

Vertex wykupuje udziały innej firmy

Vertex od 2019 r. należy do Grupy Wistil. W lipcu w tym roku producent osłon wykupił udziały Wistil Invest. Jednak nie wpływa to na działalność spółek.

Czytaj dalej
W polskiej branży stolarki w końcu stabilizacja

W polskiej branży stolarki w końcu stabilizacja

Jak wynika z comiesięcznego badania kondycji polskiej branży stolarki budowlanej przygotowywanej przez Centrum Analiz Branżowych, lipiec przyniósł długo oczekiwaną stabilizację.

Czytaj dalej
Czy nowy serwis rządowy zastąpi papierologię budowlaną?

Czy nowy serwis rządowy zastąpi papierologię budowlaną?

W tym tygodniu rozpoczęła się cyfryzacja procesu inwestycyjno-budowlanego w Polsce. Za pośrednictwem rządowego serwisu e-budownictwo można pobrać i wypełnić formularze dotyczące procesu budowlanego. Wkrótce kolejne udogodnienia.

Czytaj dalej
Czy branża spotka się na BAU 2021?

Czy branża spotka się na BAU 2021?

Kolejne firmy odwołały swoją obecność na targach BAU 2021 w Monachium. Choć organizator imprezy przekonuje, że targi są niezagrożone, pojawia się coraz więcej wątpliwości, czy impreza dojdzie do skutku.

Czytaj dalej
Ramka Thermix produkowana u nowego właściciela

Ramka Thermix produkowana u nowego właściciela

Dział ramek dystansowych Thermix od roku należy do Alu Pro. W tym roku udało się osiągnąć wydajność produkcji na poziomie sprzed akwizycji od Ensingera.

Czytaj dalej
Branżowisko #65 – Eksport drzwi w pierwszym półroczu. Koronawirus w Wiśniowskim i Fakro

Branżowisko #65 – Eksport drzwi w pierwszym półroczu. Koronawirus w Wiśniowskim i Fakro

Ten odcinek nagrywaliśmy w jeszcze piękniejszych „okolicznościach przyrody”, ponieważ nasze studio nagraniowe nabiera powoli ostatecznych kształtów. A o czym w nim rozmawialiśmy?

Czytaj dalej
Mirola aż o 1/3 lepiej niż rok temu!

Mirola aż o 1/3 lepiej niż rok temu!

Mirola podsumowała, że pierwsze półrocze było bardzo dobre pod kątem sprzedaży. Firma przekroczyła plan sprzedaży o kilkanaście procent.

Czytaj dalej
Fart Produkt bez jednego choćby miesiąca spadku

Fart Produkt bez jednego choćby miesiąca spadku

Fart Produkt zalicza minione półrocze do udanych. Firma w każdy z sześciu miesięcy odnotowała wzrost ze sprzedaży.Jest to efekt wcześniejszych inwestycji w rozwój sprzedaży.

Czytaj dalej