Aktualności
Branżowisko #145 – Poznaj nowości na sezon 2022. Skuteczna sprzedaż drzwi w Niemczech
W 145. odcinku podcastu Branżowisko zapowiadamy pierwsze w tym roku webinarium, na którym przedstawimy nowości na ten sezon, omawiamy inwestycje firmy Awilux oraz przedstawiamy ciekawe informacje na temat rynku niemieckiego.
Czytaj dalejEko-Okna chcą się stale rozwijać
Stoisko Eko-Okien na Budmie odwiedził również właściciel firmy, Mateusz Kłosek, który udzielił wywiadu wideo. Wyjaśnił w nim dlaczego eksponowane były okna i drzwi drewniane, jaką rolę pełnią one w planach firmy.
Czytaj dalejWarema podsumowuje sezon 2021 i prezentuje nowości
Warema podsumowała miniony rok pod względem handlowym podczas wirtualnej wystawy. Firma odnotowała obrót w wysokości 690 mln euro.
Czytaj dalejŚwietny rok w G-U
G-U podliczyło, że w minionym roku przychody ze sprzedaży przekroczyły wartość 200 mln zł. To najlepszy wynik w historii firmy w Polsce.
Czytaj dalejNawet kilkanaście tysięcy euro na wymianę stolarki
Niemcy planują znacznie zwiększyć tempo renowacji budynków i dlatego zamierzają wesprzeć ten proces miliardami euro dotacji. Również polscy producenci powinni zainteresować się tamtejszymi programami, bo mogą okazać się dodatkowym argumentem sprzedażowym.
Czytaj dalejProdukty Akzo Nobel podrożały w grudniu o 14 procent
Akzo Nobel zalicza miniony rok do udanych, firma odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12 proc., wyższy był także zysk.
Czytaj dalejJakie nowości szykuje branża na sezon 2022?
Branża stolarki otworowej od dawna postrzegana jest jako jedna z najbardziej innowacyjnych w budownictwie. Dowodem na to są prezentowane podczas naszych redakcyjnych webinariów nowości produktowe. Co przygotowali dostawcy i producenci na ten sezon? Dowiemy się już 17 lutego.
Czytaj dalejJak skutecznie sprzedawać drzwi w Niemczech?
Kiedy, jak i dlaczego Niemcy kupują drzwi wejściowe? Odpowiedzi na te pytania przynosi nam nowy raport Centrum Analiz Branżowych. Okazuje się, że 2/3 naszych zachodnich sąsiadów zamawia je samodzielnie w stacjonarnych punktach sprzedaży, ale duży potencjał drzemie też w sprzedaży internetowej.
Czytaj dalej