Aktualności

Salamander rozwija się we Włocławku

Salamander rozwija się we Włocławku

Salamander po udanym sezonie 2022 nie zwalnia tempa. Na początku marca uruchomił nowe powierzchnie magazynowe w swoim Centrum Logistycznym we Włocławku.

Czytaj dalej
Branżowisko #201 – Nowi koalicjanci – nowe cele. Nowy gracz na rynku szkła

Branżowisko #201 – Nowi koalicjanci – nowe cele. Nowy gracz na rynku szkła

W tym odcinku podcastu Branżowisko skupiamy się na Koalicji Termomodernizacji, która już po dwóch miesiącach działania musiała wyznaczyć sobie nowe cele, bo pierwotne już zostały zrealizowane.

Czytaj dalej
Fabryki Press Glassu coraz bardziej „zielone”

Fabryki Press Glassu coraz bardziej „zielone”

Press Glass inwestuje w ekologiczne rozwiązania. Fabryka w Kownie korzysta już z energii z OZE, także zakład w Dąbrowie Górniczej będzie zasilana prądem ze źródeł odnawialnych.

Czytaj dalej
Internorm z dwucyfrowym wzrostem w Europie Wschodniej

Internorm z dwucyfrowym wzrostem w Europie Wschodniej

Internorm podsumował rok 2022 pod kątem sprzedaży. Firmie udało się osiągnąć wzrost sprzedaży o 16 proc. do wartości 488 mln euro.

Czytaj dalej
Dormakaba kończy półrocze wzrostem sprzedaży

Dormakaba kończy półrocze wzrostem sprzedaży

Dormakaba podliczyła wyniki za pierwsze półrocze roku finansowego 2022/2023. W tym okresie wzrost organiczny był na poziomie 8 proc.

Czytaj dalej
Czy Polacy kupują okna przez internet?

Czy Polacy kupują okna przez internet?

W najnowszym, 29. odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”, przedstawione zostały najnowsze dane na temat e-commerce w polskiej branży stolarki. Przynoszą one ciekawe informacje na temat tego, czy Polacy chętnie kupują okna przez internet.

Czytaj dalej
ML System kończy rok 49-procentowym wzrostem sprzedaży

ML System kończy rok 49-procentowym wzrostem sprzedaży

ML System podał szacunkowe wyniki handlowe z 2022 r. Firmie udało się wypracować sprzedaż wyższą o 49 proc. w stosunku do 2021 r.

Czytaj dalej
Plusy, minusy #29 – E-commerce w polskiej branży stolarki

Plusy, minusy #29 – E-commerce w polskiej branży stolarki

Marcowy odcinek podcastu przenosi nas do wirtualnego świata. Sprawdzamy bowiem, jak wygląda w Polsce sprzedaż okien w internecie. Wszystko za sprawą przygotowanego przez Centrum Analiz Branżoych raportu pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych.

Czytaj dalej