Firma Dobroplast związała się kontraktem marketingowym z wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Będzie on ambasadorem producenta stolarki z Podlasia przez najbliższe trzy lata. To niejedyny polski producent, który ostatnio związał się ze znanym polskim fanom piłki nożnej nazwiskiem.
Nowym ambasadorem firmy Dobroplast został Kamil Grosicki, 80-krotny reprezentant Polski w piłce nożnej i zdobywca 17-goli dla niej. Obecnie jest zawodnikiem West Bromwich Albion, ale coraz głośniej mówi się o jego powrocie do Ekstraklasy. Obecnie najgłośniej mówi się o tym, że popularny „Grosik” zostanie zakontraktowany przez Pogoń Szczecin (wcześniej na medialnej giełdzie klubów królowała Legia Warszawa). Kamil Grosicki pojawi się w komunikacji marketingowej Dobroplastu z uwzględnieniem mediów społecznościowych oraz szeregu wydarzeń z udziałem piłkarza.
Kamil Grosicki, nowy ambasador Dobroplastu:
Tym razem nie musiałem czekać do końca okienka, bo na stole pojawiła się naprawdę atrakcyjna oferta. Dobroplast zaprezentował się jako firma godna zaufania, czego dowodzi z resztą jej ugruntowana i silna pozycja na rynku. Cieszę się również, że znów będę miał pretekst by częściej gościć w podlaskich stronach. To dla mnie wyjątkowe miejsce, które darzę ogromnym sentymentem.
Grzegorz Kowalski, prezes zarządu firmy Dobroplast:
W naszej firmie od samego początku jesteśmy blisko sportu i aktywnie wspieramy sportowe pasje naszych pracowników. Wybór Kamila na ambasadora marki nie wynika jednak wyłącznie z naszego zamiłowania do piłki nożnej. Na co dzień pracujemy w zupełnie różnych branżach, ale łączy nas wiele wspólnych wartości, takich jak determinacja i wytrwałe dążenie do celu. Podobnie jak Kamil wciąż doskonalimy swoje umiejętności i tak jak on swoimi golami uszczęśliwia kibiców, tak my staramy się maksymalnie zadowolić naszych klientów, oferując im najwyższej jakości produkty. „Grosik” to wspaniały sportowiec i świetny człowiek, a przed nami kilka lat znakomitej współpracy.
Dobroplast to niejedyna firma, która związała się ostatnio z ambasadorem znanym dobrze polskim fanom piłki nożnej. Firma Bertrand w tym roku związała się kontraktem z Tomaszem Kuszczakiem, byłym reprezentantem Polski, który grał w takich klubach jak Manchester United, West Bromwich Albion, Birmingham City, Wolverhampton Wanderers F.C. Piłkarz w 2019 r. zakończył karierę sportową. Efekty tej współpracy widać już na stronie internetowej tego producenta oraz w jego mediach społecznościowych.
Sponsoring piłki nożnej oraz współpraca z zawodnikami mają w stolarce długą tradycję. Oknoplast w 2012 r. został sponsorem Interu Mediolan, a rok później rozpoczął współpracę z Borussią Dortmund i Olympique Lyon. W 2014 r. Drutex pozyskał nowych ambasadorów, którymi zostali piłkarze Philipp Lahm, Andrea Pirlo i Jakub Błaszczykowski. W 2014 r. Wiśniowski został sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, z kolei w 2017 r. firma zaczęła sponsorować francuski klub Girondins de Bordeaux. To tylko kilka z wielu przykładów współpracy świata piłkarskiego i stolarki.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".