Firma Wikęd poinformowała, że zakończyła się budowa pierwszej z dwóch zaplanowanych nowych hal produkcyjnych. Producent stolarki z Luzina zyska dzięki temu wiele nowych możliwości.
Nowe hale zlokalizowane są na terenie zakładu produkcyjnego w Luzinie, przy drodze krajowej nr 6. Obie będą miały łączną powierzchnię 14 tys. mkw. Inwestycja przewiduje również budowę koniecznej infrastruktury oraz wyposażenie budynków w nowoczesne, zautomatyzowane linie produkcyjne. Jak informuje producent, nowa inwestycja ma się przyczynić do wzrostu poziomu zatrudnienia.
– Zakończenie finalnego etapu budowy pierwszej hali jest ważnym elementem realizacji długofalowej strategii rozwoju firmy Wikęd. Zakłada ona znaczny wzrost możliwości produkcyjnych oraz cykliczne wdrażanie produktów i rozwiązań w odpowiedzi na oczekiwania klientów – informuje firma.

Firma Wikęd to pod względem rozwoju w latach 2013-2018 jeden z topowych producentów w branży stolarki. Według opublikowanej w grudniowym numerze Forum Branżowego listy „Top 200: Najbardziej dynamiczni” firma Wikęd uplasowała się na 3. miejscu, zaraz za Eko-Oknami oraz WnD. Dynamika wzrostu obrotów 2018/2013 wyniosła 316,7 proc. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Pod koniec 2019 r. informowaliśmy, że według redakcji dziennika Parkiet Wikęd uplasował się najwyżej spośród firm z branży stolarki na liście 100 polskich spółek, które mogłyby być dobrymi kandydatami do debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych. Zajął w tym zestawieniu 46. Miejsce, wyprzedzając m.in. Sonarol oraz Eko-Okna. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


