Zarabiajmy pomimo wirusów
W kwietniu i maju obserwowaliśmy dużą wstrzemięźliwość klientów przed odwiedzaniem salonów okienno-drzwiowych i zlecaniem wymiany stolarki. Czy podobna wstrzemięźliwość czeka nas jesienią, wraz z nadejściem drugiej fali epidemii?
Czytaj dalejJeśli upadnę to jako ostatni
Leszek Gierszewski, właściciel Drutexu, szczyci się tegorocznymi dokonaniami. Pomimo kwietniowego tąpnięcia sprzedażowego jego firma cały czas wychodzi na plus i jak zapewnia cały czas ma rezerwy na spokojne przetrwanie kryzysu.
Czytaj dalejSezon jeszcze niestracony
Andrzej Wyszogrodzki, prezes zarządu VBH Polska, jest Gościem czerwcowego wydania naszego miesięcznika. Szefowi VBH zadaliśmy pytanie o najbliższą przyszłość, na co usłyszeliśmy, że z takim pytaniem to najlepiej udać się do wróżki.
Czytaj dalejKnow-how sprzedawania
Wojtek Stanowski, lider firmy Debesto.com, dynamicznie rozwijającego się dystrybutora stolarki, jest gościem Forum Branżowe. Bardzo udanie rozwija on internetową sprzedaż okien i drzwi, a źródeł swojego sukcesu upatruje w skoncentrowaniu się na sprzedaży.
Czytaj dalejCzekają nas zmiany gigantyczne
Michał Dudziak, szef GU Polska podzielił się z czytelnikami Forum Branżowego własnymi refleksjami na temat przyszłości i wyzwań jakie postawi ona przed nami wszystkimi. Zwraca uwagę na wpływ zmian globalnych na naszą branżę.
Czytaj dalejTechnologia dźwignią wzrostu
Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.
Czytaj dalejOkna w internecie i smartHome
Maciej Matella, dyrektor ds. rozwoju w firmie Winkhaus, udzielił nam wywiadu w którym odpowiada m.in. na pytanie o handel internetowy i przyszłość technologii smartDOM.
Czytaj dalej