W e-commerce liczy się energooszczędność i zrównoważony rozwój
Naszym rozmówcą jest Bo Overgaard Christensen, wiceprezes wykonawczy ds. e-commerce w grupie Inwido i dyrektor zarządzający JABS Group, jednostki zajmującej się sprzedażą internetową w grupie.
Czytaj dalej„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy
Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.
Czytaj dalejSklepy zamknięte, Internet kwitnie
Carolina Garcia Gomez, prezes IKEA Retail Polska mówi o konsekwencjach epidemii dla sieci marketów IKEA. Obecnie na całym świecie 300 tych marketów jest zamkniętych, a to na pewno znacząco się odbije na tegorocznej sprzedaży sieci.
Czytaj dalejKnow-how sprzedawania
Wojtek Stanowski, lider firmy Debesto.com, dynamicznie rozwijającego się dystrybutora stolarki, jest gościem Forum Branżowe. Bardzo udanie rozwija on internetową sprzedaż okien i drzwi, a źródeł swojego sukcesu upatruje w skoncentrowaniu się na sprzedaży.
Czytaj dalejTechnologia dźwignią wzrostu
Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.
Czytaj dalej