Marcowy odcinek podcastu przenosi nas do wirtualnego świata. Sprawdzamy bowiem, jak wygląda w Polsce sprzedaż okien w internecie. Wszystko za sprawą przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych raportu pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych. Edycja 2023”, który przynosi ogrom wiedzy na temat inwestorów w naszym kraju. Ważnym wątkiem jest sprzedaż internetowa. Czy coraz więcej Polaków kupuje okna online? Jakie obawy powstrzymują ich od kliknięcia guzika „Kupuj”? Czy i jak przekonać inwestorów do zakupów tym kanałem sprzedaży? To tylko część pytań, na które odpowiadamy w tym odcinku podcastu.
Następnie zabieramy naszych słuchaczy do Belgii, by sprawdzić, jak wyglądał ten rynek w 2022 roku. Czy odnotował on wzrosty? Jakie produkty są tam najpopularniejsze? Czy polski eksport do tego kraju rozwinął się w poprzednim sezonie? Przekonacie się w tym odcinku.
Na koniec zapraszamy na polskie podwórko, gdyż firmą odcinka jest podkarpacki firma Vidok. Producent z niemal 30-letnim stażem notuje doskonałe wyniki w ostatnich latach. Jak wygląda struktura sprzedaży, przychody i zyski? Dowiecie się z 29. odcinka podcastu.
Miłego słuchania!
Zobacz również
Wymiana okna? Prosta sprawa
Jak wygląda wymiana okien w mieszkaniu? To proste, pokazujemy Wam ten proces krok po kroku.
Branżowisko #217 – Budownictwo w maju. Dobry czas w Grybowie
W ostatnim odcinku przed wakacjami omawiamy wyniki budownictwa w maju, a także rozmawiamy o sytuacji w Grybowie, gdzie znajduje się firma Goran. To również ostatni odcinek poprowadzony przez Pawła Gregorczyka, współtwórcę podcastu. Dziękujemy Paweł!
Branżowisko #216 – Podsumowanie I etapu Koalicji Termomodernizacji. Tajemniczy klient
W tym odcinku podcastu Branżowisko omawiamy pierwszy etap działania Koalicji Termomodernizacji. Co udało się osiągnąć przez ostatnie półrocze? Ilu jest doradców ds. dotacji w całej Polsce? Z jakimi wyzwaniami zmierzą się koalicjanci w II etapie? Na te i na wiele innych pytań odpowiadamy w tej audycji.