Czy Polacy kupują okna przez internet?

Red.: |Data publikacji:

W najnowszym, 29. odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”, przedstawione zostały najnowsze dane na temat e-commerce w polskiej branży stolarki. Przynoszą one ciekawe informacje na temat tego, czy Polacy chętnie kupują okna przez internet.

Źródłem informacji w audycji prowadzonej przez Pawła Gregorczyka (Forum Branżowe) i Maksymiliana Mirosa (Centrum Analiz Branżowych) jest nowy raport przygotowany przez CAB pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych. Edycja 2023”. Wynika z niego, że internet jest ważnym źródłem informacji na temat okien, bo korzysta z niego 3/4 badanych. To wzrost o 10 punktów procentowych względem poprzedniej edycji badania sprzed 2 lat. Najczęściej zaglądają w poszukiwaniu wiedzy do wyszukiwarek internetowych oraz na strony producentów stolarki.

 

Wzrosła też grupa klientów, która zdecydowała się na zakup okien przez internet (z 8 do 12 proc.). Co ciekawe, odnotowano bardzo duży wzrost grupy klientów, która rozważała taką opcję, ale ostatecznie nie podjęła decyzji o zakupie produktów tą drogą (wzrost z 24 do 41 proc.). Jakie obawy powstrzymują ich od kliknięcia guzika „Kupuj”? Czy i jak przekonać inwestorów do zakupów poprzez ten kanał sprzedaży? Na komunikację w których kanałach internetowych warto postawić? To tylko część pytań, na które pada odpowiedź w nowym odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”.

Można go wysłuchać tutaj:


Pozostałe odcinki podcastu:

Zobacz również

Dotacje dla sektora HoReCa szansą dla branży stolarki

Dotacje dla sektora HoReCa szansą dla branży stolarki

Program wsparcia dla branży hotelowo-gastronomicznej to szansa na zamówienia z branży stolarki otworowej i osłon.

Ceny stolarki w sklepach PSB są na stabilnym poziomie

Ceny stolarki w sklepach PSB są na stabilnym poziomie

W marketach należących do Grupy PSB ceny stolarki w maju b.r. są o ok. 1 proc. niższe w porównaniu do roku ubiegłego.

Aluprof uruchomił nowe lakiernie, Szymon Marciniak ambasadorem marki

Aluprof uruchomił nowe lakiernie, Szymon Marciniak ambasadorem marki

Aluprof, producent profili i ślusarki aluminiowej, uruchomił w swoich zakładach 3 lakiernie proszkowe. Ponadto wybrał ambasadora marki.

1