W najnowszym, 29. odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”, przedstawione zostały najnowsze dane na temat e-commerce w polskiej branży stolarki. Przynoszą one ciekawe informacje na temat tego, czy Polacy chętnie kupują okna przez internet.
Źródłem informacji w audycji prowadzonej przez Pawła Gregorczyka (Forum Branżowe) i Maksymiliana Mirosa (Centrum Analiz Branżowych) jest nowy raport przygotowany przez CAB pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych. Edycja 2023”. Wynika z niego, że internet jest ważnym źródłem informacji na temat okien, bo korzysta z niego 3/4 badanych. To wzrost o 10 punktów procentowych względem poprzedniej edycji badania sprzed 2 lat. Najczęściej zaglądają w poszukiwaniu wiedzy do wyszukiwarek internetowych oraz na strony producentów stolarki.
Wzrosła też grupa klientów, która zdecydowała się na zakup okien przez internet (z 8 do 12 proc.). Co ciekawe, odnotowano bardzo duży wzrost grupy klientów, która rozważała taką opcję, ale ostatecznie nie podjęła decyzji o zakupie produktów tą drogą (wzrost z 24 do 41 proc.). Jakie obawy powstrzymują ich od kliknięcia guzika „Kupuj”? Czy i jak przekonać inwestorów do zakupów poprzez ten kanał sprzedaży? Na komunikację w których kanałach internetowych warto postawić? To tylko część pytań, na które pada odpowiedź w nowym odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”.
Można go wysłuchać tutaj:
Pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
CABcentrum anali branżowyche-commerceMaksymilian MirosPaweł GregorczykPlusy minusysprzedaż internetowaZobacz również
Wieści z rynku: Wiśniowski rozbudowuje flotę, Assa Abloy przejmuje kolejną spółkę
Firmy z branży stolarki podejmują różne działania, aby się rozwijać. Właśnie o kolejnych zmianach poinformowały firmy Wiśniowski, Assa Abloy oraz MACO.
Bilety na OFS 2024 już dostępne!
Zapraszamy na 33. edycję Ogólnopolskiego Forum Stolarki, które odbędzie się 23–24 października 2024 roku w hotelu Windsor w Jachrance.
Klimas Wkręt-met stworzy nietypowe dzieło podczas Pol’and’Rock Festival
Klimas Wkręt-met, producent technik zamocowań dla budownictwa, zapowiedział stworzenie kolejnego obrazu z wkrętów.