Nowa strategia komunikacji

Nowa strategia komunikacji

Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.

Czytaj dalej
5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.

Czytaj dalej
Niezły kabaret z promocją okien

Niezły kabaret z promocją okien

W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!

Czytaj dalej
Nowe podejście do lokowania produktu

Nowe podejście do lokowania produktu

Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!

Czytaj dalej
Marketing w trudnych czasach

Marketing w trudnych czasach

Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Czytaj dalej
Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

W czasie kryzysu trzeba ciąć koszty. Dla wielu firm naturalnym celem oprócz cięcia herbaty, poniedziałkowych owoców i konferencji, będzie mocne uderzenie w dział marketingu. Ten artykuł to przekorny poradnik o tym, jak to cięcie zrobić dobrze.

Czytaj dalej
HENSFORT w efektownym filmie promuje Przemyśl

HENSFORT w efektownym filmie promuje Przemyśl

Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. O tym właśnie mieście, nazywanym „turystycznym sercem wschodu”, firma HENSFORT postanowiła nakręcić film reklamowy.

Czytaj dalej