My tutaj na lata..
Jacek Sarnowski, twórca i właściciel marki Porta, udzielił wywiadu z okazji 30 -lecia swojej firmy, a przy tej okazji zapewnił, że już dzisiaj pracuje na kolejne 30-lecie. A myśmy przypomnieli sobie dawniejszą anegdotę Prezesa, że to bieg na lata, a nie na miesiące, dni czy godziny..
Czytaj dalejRebranding to znacznie więcej niż zmiana logo
W ostatnich tygodniach kilka marek stolarki zaprezentowało swój rebranding. Co się kryje za tym hasłem i w jakim celu się go przeprowadza? Odpowiedzi na te pytania udzielił nam Krzysztof Karaś, brand consultant & brand designer w agencji brandingowej Cucaburra.
Czytaj dalejBranża z suchymi nogami
Jacek Woźniak, dyrektor sprzedaży w Porta KMI Poland podzielił się swoją oceną obecnego sezonu na rynku stolarki. W jego opinii pod koniec tego roku będziemy mieli do czynienia ze zniżką zapotrzebowania na okna i drzwi.
Czytaj dalejNajlepsze dopiero przed nami
Dziennik „Rzeczpospolita” poprosił ekonomistów i praktyków gospodarczych o wskazanie polskich przedsiębiorstw, które są najważniejsze dla naszego kraju. Wskazali oni dziesiątki firm, a między innymi Drutex i Wiśniowskiego.
Czytaj dalejPORTA jest kobietą! …i dobrze
Porta twierdzi, że jest marką kobiecą i zachęca kobiety do otworzenia się na siebie, do bycia dumnymi z faktu bycia kobietą. Zachęca je również do sięgnięcia po katalog produktów Porty.
Czytaj dalejZapraszamy do salonów
Aby wskazać architektom, gdzie mogą zobaczyć stolarkę, publikujemy przegląd salonów pokazowych, których wyposażenie oraz kwalifikacje personelu dają gwarancję, że klienci uzyskają maksimum informacji na temat interesujących ich produktów.
Czytaj dalej