Smart jest szansą tej branży
Dzisiaj konsumenci nie rozumieją jeszcze, po co mieliby wydawać pieniądze na smart home, bo nie znają dobrze nowoczesnych rozwiązań budynkowych. Trzeba im uświadomić, że dom nie składa się jedynie z najprostszych okien, drzwi czy bram.
Czytaj dalejZapraszamy do salonów
Aby wskazać architektom, gdzie mogą zobaczyć stolarkę, publikujemy przegląd salonów pokazowych, których wyposażenie oraz kwalifikacje personelu dają gwarancję, że klienci uzyskają maksimum informacji na temat interesujących ich produktów.
Czytaj dalejDigitalizacja będzie postępowała
Adam Krużyński, szef handlowy Nice wypowiedział się ostatnio na temat postępów digitalizacji naszego świata i rozwoju technologii domów inteligentnych. Wynika z niego, że branża stolarki wcale nie musi być prekursorem nowych technologii.
Czytaj dalejUdany relaks pod pergolą
Popularność pergoli tarasowych i ogrodowych wzrasta w ostatnich latach. Pozwalają na korzystanie z tarasu podczas letnich upałów, ale i w czasie niepogody oraz w chłodniejszych porach roku. Ich konstrukcje i działanie zobaczyć można w wielu salonach na terenie Polski.
Czytaj dalejNie monter, ale instalator
Adam Krużyński, dyrektor handlowy Grupy NICE, mówi w Forum o tym, dlaczego jego firma weszła w segment smartHOME i dlaczego jest to przyszłość branży stolarki.
Czytaj dalejRynek smart home będzie zyskiwał na wartości
Rynek smart home zyska na wartości – wyniesie ona 123 mld dol. do roku 2022. Obecnie wartość tego rynku to 53 mld. Analizę rynku przeprowadziła agencja ABI Research.
Czytaj dalej