Nowe podejście do lokowania produktu
Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!
Czytaj dalejObniżanie cen może być poważnym błędem!
Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.
Czytaj dalejMarketing w trudnych czasach
Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?
Czytaj dalejJak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik
W czasie kryzysu trzeba ciąć koszty. Dla wielu firm naturalnym celem oprócz cięcia herbaty, poniedziałkowych owoców i konferencji, będzie mocne uderzenie w dział marketingu. Ten artykuł to przekorny poradnik o tym, jak to cięcie zrobić dobrze.
Czytaj dalejKoronawirus: trzy scenariusze dla przedsiębiorców
Koronawirus od pewnego czasu paraliżuje nie tylko życie publiczne, ale także dużą część gospodarki. Jak reagować na tę sytuację mają przedsiębiorcy? Oto trzy prognozy uzależnione od tego, kiedy wszystko wróci do normy.
Czytaj dalejKreatywność z rutyną
Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu Wiśniowski, odpowiedziała krótko i treściwie na pytania serwisu NowyMarketing.pl . Bardzo ciekawie mówi w nim o kreatywności i rutynie w marketingu.
Czytaj dalejMenedżerowie czytają Forum Branżowe
W połowie grudnia 2018 r. agencja badawcza KFcati przeprowadziła ankietę wśród menedżerów firm produkujących wyroby stolarki budowlanej. Zapytała w niej m.in. o to, jakie czasopisma i portale są im znane i które czytają. Z badania wynika, że najbardziej znanymi i czytanymi są media wydawnictwa Forum Branżowe.
Czytaj dalej