Ikea odkryła nową funkcję okna?
Ciekawą akcję marketingową dotykającą tematu stolarki przeprowadziła Ikea. Szwedzka sieć sklepów wysłała do swoich klientów prezent w postaci rolety wewnętrznej, tym samym czyniąc ich okna kolejnym miejscem do ekspozycji swojej reklamy.
Czytaj dalejAI w marketingu
Minęły już czasy myślenia o sztucznej inteligencji (AI) jako marketingowej ciekawostce. Jest ona realnym wsparciem dla nowoczesnych firm. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie w marketingu?
Czytaj dalejNowa strategia komunikacji
Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.
Czytaj dalej5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie
LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.
Czytaj dalejSkuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów
Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.
Czytaj dalejZarządzanie zmianą
W majowym numerze naszego miesięcznika „Forum Branżowe” zapytaliśmy marketingowców z branży o rewolucję w działaniach ich firm w dobie pandemii. Kontynuujemy te rozmowy. Oto wypowiedzi kolejnych menadżerów na temat zmian w strategiach marketingowych w ostatnim czasie.
Czytaj dalejBranża stolarki lubi pomagać
Zapytaliśmy przedstawicieli branży jaką prowadzą działalność charytatywną, społeczną. Jesteśmy poruszeni tym, z jak szczerym zaangażowaniem i pasją przedstawiciele firm opowiadali nam o ich działaniach.
Czytaj dalejNiezły kabaret z promocją okien
W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!
Czytaj dalej