„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Autor: |Data publikacji:

W piątym odcinku podcastu „Cafe Branżowisko” rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki otworowej. Gościem Anny Domańskiej jest Kamil Maliszewski, właściciel agencji WeCanDoIt.social. Tłumaczy on krok po kroku tłumaczy, jak zbudować rozpoznawalność i sprzedaż, korzystając z contentu, performance’u, analityki i narzędzi AI.

W najnowszym odcinku „Cafe Branżowisko” rozmawiamy m.in. o tym, dlaczego w stolarce liczą się emocje i design, a jednak o sprzedaży decyduje precyzyjna analityka. Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social wyjaśnia, jak budować lajki sprzedażowe zarówno dla inwestora indywidualnego, jak i dla sieci dystrybutorów. Rozmawiamy również o tym, jakie treści naprawdę angażują oraz dlaczego content marketing – blog, case studies i treści eksperckie – powinien pochłaniać nawet 70 proc. budżetu, zostawiając resztę na działania performance.

Marketing w branży stolarki – od czego zacząć i czego unikać

Druga część rozmowy to konkret: od czego zacząć, jeśli firma „nie ma nic” poza stroną WWW. Dowiesz się, jakie narzędzia analityczne są niezbędne już na starcie, a także co mierzyć, aby realnie ocenić skuteczność prowadzonych działań. Nie zabrakło również wątków dotyczących AI. Narzędzia, które oferuje, są niezwykle pomocne w wielu działaniach, ale trzeba wiedzieć jak i do czego je wykorzystać.

Na koniec – trendy, które mogą odmienić marketing w branży stolarki otworowej. Wśród nich Kamil Maliszewski wymienił m.in. wyszukiwarki oparte o AI oraz silniejszą narrację marki. Podzielił się również wynikami prowadzonych kampanii, co pokazuje, jak skuteczny marketing przekłada się na realne wyniki.

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

Plusy, minusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku

Plusy, minusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku

Trzydziesty czwarty odcinek podcastu PlusyMinusy emitujemy tuż po XXXIV edycji Forum 100, więc naturalnie odcinek wprost nawiązuje do wydarzenia które odbyło się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym. Krótko podsumowujemy sobie tę imprezę, a także rozwijamy wątki eksportowe poruszane podczas spotkania.