W stronę mobilności

W stronę mobilności

Joanna Skalbaniok, prezes Roto Frank Okucia Budowlane rozmawia z nami m.in. na temat zmian, jakie zaszyły, od kiedy jest prezesem oraz obecnych priorytetach firmy.

Czytaj dalej
Idą święta, zmieni się rok, a co z problemami?

Idą święta, zmieni się rok, a co z problemami?

Zbigniew Mendel w swoim felietonie wskazuje aspekty, które warto przemyśleć podczas świąteczno–noworocznych rozważań nad m.in. przebytą biznesową drogą, wyzwaniami i determinantami rozwojowymi.

Czytaj dalej
Eksport kluczowym elementem dla poprawy sytuacji w branży stolarki?

Eksport kluczowym elementem dla poprawy sytuacji w branży stolarki?

Możliwe scenariusze odnośnie średnio- i długoterminowych trendów rozwojowych i wyników branży stolarki otworowej w dużej mierze zależą od eksportu, który jest „być albo nie być” polskiej stolarki otworowej.

Czytaj dalej
Nowe rozwiązania dla produkcji

Nowe rozwiązania dla produkcji

Maszyny do produkcji stolarki to coraz bardziej zaawansowane, wielofunkcyjne urządzenia. Czołowi dostawcy i producenci regularnie wprowadzają na rynek nowości, także w tym sezonie.

Czytaj dalej
Czy wiara przeszkadza w biznesie?

Czy wiara przeszkadza w biznesie?

„Mateusz Kłosek idzie coraz dalej i mocniej w swej misji, teraz już stricte ewangelizacyjnej. Cóż, ma pieniądze i może je wydawać tak, jak chce, jeśli nie szkodzi to innym. Pytanie, jak to wpłynie na jego biznes w kraju i poza nim”. – czytamy w sierpniowym Newsweeku.

Czytaj dalej
Nie możemy funkcjonować w systemie „just in time”

Nie możemy funkcjonować w systemie „just in time”

Joanna Wróbel-Barwińska, prezes zarządu firmy Matplast opowiedziała nam o wynikach i inwestycjach firmy w 2021 roku, problemach z dostępnością materiałów i prognozach na sezon 2022.

Czytaj dalej
Miliard na horyzoncie

Miliard na horyzoncie

Grzegorz Białczak, wiceprezes PORTA KMI Poland, wypowiedział się na temat najbliższych planów polskiego lidera segmentu drzwi. Wszystko wskazuje na to, że cel miliarda złotych przychodów może osiągnąć nawet wcześniej niż zakładano.

Czytaj dalej
AIB stawia na nowoczesność

AIB stawia na nowoczesność

Tylko u nas rozmowa z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB o zmianie logotypu, otwarciem nowej fabryki i utworzeniu nowej marki AIB+. Prezes AIB opowiedział także o aktualnych wyzwaniach, z jakimi mierzy się przedsiębiorstwo.

Czytaj dalej