Filozofia bycia innowacyjnym
Stolarka budowlana jest branżą niezwykle innowacyjną. Filozofia bycia innowacyjnym wyznawana jest jednak przez niewiele firm okienno-drzwiowych. OknoPlus odmiennie od większości inspiruje się tymi innowacjami, szuka ich na rynku.
Czytaj dalejDostępność wyższa, ceny niepewne
Stijn Vermeulen, prezes zarządu Deceuninck Europe, udzielił wywiadu miesięcznikowi Forum Branżowe, w którym mówi o znakomitych perspektywach dla całej branży stolarki, ale też o kłopotach zaopatrzeniowych jakich doświadczyliśmy i wciąż doświadczamy.
Czytaj dalejPo latach tłustych przyjdą lata chude
Jan Kidaj, prezes Aliplastu: „Wszyscy patrzymy na coraz wyższe liczby, każdy zauważa większą sprzedaż, większe wartości, ale trzeba też myśleć, że rosną też koszty. Nakręcanie konsumpcji jest jak medal – ma dwie strony. Pamiętajmy, że po tłustych latach zawsze przychodzą chude”.
Czytaj dalejJesteśmy odpowiedzialni za 3 tys. ludzi
Niedawno głośnym echem odbiła się decyzja Oknoplastu – firma ogłosiła nowy regulamin premii frekwencyjnej, której wypłacenie miało być uzależnione już nie tylko od obecności w pracy, ale też od posiadania świadectwa szczepień. Firma się z pomysłu wycofała , ale nadal namawia pracowników do szczepień.
Czytaj dalejCzwarta fala COVID raczej pewna
Minister zdrowia potwierdził, że wystąpienie czwartej fali pandemii COVID-19 jest raczej przesądzone. Lockdown jeśli nastąpi, to raczej tylko regionalnie, a problemy dotyczyć mogą obsady linii produkcyjnych.
Czytaj dalejZarobić na innowacjach
Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu, udzielił obszernego wywiadu, w którym nakreślił m.in. swoją wizję rozwoju rynku stolarki. Odniósł się do ogólnej sytuacji gospodarczej na świecie, podkreślając, że na tle innych segmentów okna czy drzwi radzą sobie całkiem dobrze.
Czytaj dalejNawet stawy hodowlane są cyklicznie opróżniane z wody
Czas pandemii to czas nowej formy interwencjonizmu państwowego: bezprzykładnego zaangażowania państwa w proces minimalizacji skutków koronawirusa.
Czytaj dalejRządy zaangażowały się niebywale
Krzysztof Domarecki, prezes zarządu Seleny podzielił się swoim doświadczeniem związanym z działalnością na kilku kontynentach, z której to perspektywy mógł obserwować wpływ koronawirusa na poszczególne rynki.
Czytaj dalej