Petecki
Producent
ul. Rudzka 11/13
93-457 Łódź
tel: +48 42 689 99 99
tel: +48 42 89 72 57
E-mail: petecki@petecki.eu
Firma PETECKI powstała w 1995 r. w Łodzi. Od samego początku istnienia jej założyciele, Edyta i Ignacy Peteccy posiadali wizję przedsiębiorstwa, które będzie wyznaczało standardy i kreowało kierunki rozwoju branży w Polsce. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu udało się tę wizję zrealizować.
Konsekwentne stawianie na najwyższą jakość i innowacyjną technologię pozwoliło nam stworzyć starannie dopracowaną ofertę produktową. Od wielu lat należymy do ścisłej czołówki przedsiębiorstw tej branży w Europie, czego potwierdzeniem są licznie otrzymywane nagrody i wyróżnienia.
Obecnie na sukces firmy pracuje ponad 1000 osób w czterech zakładach produkcyjnych i biurach handlowych w kraju i za granicą. Nasze fabryki zajmują powierzchnię ponad 26 000 m2, w których na nowoczesnych liniach technologicznych produkuje się około 1 000 000 sztuk okien i drzwi rocznie.
Cenimy zaufanie, jakim obdarzyli nas Klienci w całej Europie. Jest to dla nas największe wyróżnienie. Mobilizuje nas do dalszego wprowadzania innowacyjnych rozwiązań oraz permanentnego rozwoju w wielu obszarach zawodowych.
Artykuły o firmie
PETECKI: Dwie spółki z Grupy wyróżnione przez „Forbesa”
Już po raz siódmy redakcja magazynu Forbes Polska we współpracy z Dun & Bradstreet Poland opracowała zestawienie najcenniejszych firm rodzinnych w kraju. W gronie wyróżnionych przedsiębiorstw z regionu łódzkiego znalazły się dwie spółki z Grupy PETECKI.
PETECKI dołącza do kampanii „Wycisz To”
Kampania „Wycisz To”, której organizatorem jest firma Glassolution, należąca do grupy Saint-Gobain zyskuje coraz więcej sprzymierzeńców. Do grona promujących te działania, jako jedna z pierwszych, dołącza Grupa PETECKI. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na rosnący problem zanieczyszczenia hałasem oraz jego negatywny wpływ na zdrowie psychiczne i fizyczne.
PETECKI umacnia swoją pozycję w USA i Kanadzie
Grupa PETECKI z sukcesem zakończyła intensywną podróż po Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, której celem było umocnienie relacji z obecnymi klientami, nawiązanie nowych kontaktów oraz zbadanie możliwości na tych dynamicznie rozwijających się rynkach.