Polskie, czyli jakie?
Świadomość nadchodzących, nieuchronnych, wielowymiarowych zmian, wydaje się być coraz powszechniejsza, także w Polsce. Jednym z obszarów zasługujących na szczególną uwagę, jest potencjalne miejsce Polski w rodzącym się, nowym, międzynarodowym podziale pracy.
Czytaj dalejNiezły kabaret z promocją okien
W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!
Czytaj dalejNowe podejście do lokowania produktu
Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!
Czytaj dalejKontynuujemy inwestycje
Rafał Kędziora i Grzegorz Wiśniewski, to właściciele firmy Wikęd, która w ostatnich latach rozwija się najbardziej dynamicznie ze wszystkich w naszej branży. Wydawało się, że mijająca pandemia powstrzyma nieco ten rozwój, a tymczasem okazuje się, że ani trochę..
Czytaj dalejDobra maszyna, gdy dobry serwis
Marek Klimek, inżynier-konstruktor maszyn, właściciel firmy Prez-Met, rozmawiał z naszymi dziennikarzami przekonując, że to nie od narodowości konstruktora, ale tego co on ma głowie, zależy jako dobrą maszynę zaprojektuje.
Czytaj dalejKontaktron jako argument sprzedażowy
Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.
Czytaj dalejCudze winy widzicie, lecz swoje skrywacie
Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt, czyli cudze winy mamy na oku, własne za plecami – Zbigniew Mendel w swoim najnowszym felietonie pisze braku wrażliwości społecznej i roztropności przy próbach nowych regulacji, w odniesieniu do wynagrodzenia polityków.
Czytaj dalejObniżanie cen może być poważnym błędem!
Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.
Czytaj dalej