Jesteśmy odpowiedzialni za 3 tys. ludzi

Jesteśmy odpowiedzialni za 3 tys. ludzi

Niedawno głośnym echem odbiła się decyzja Oknoplastu – firma ogłosiła  nowy regulamin premii frekwencyjnej, której wypłacenie miało być uzależnione już nie tylko od obecności w pracy, ale też od posiadania świadectwa szczepień. Firma się z pomysłu wycofała , ale nadal namawia pracowników do szczepień.

Czytaj dalej
Budownictwo nie stanie w miejscu

Budownictwo nie stanie w miejscu

Janusz Bubień, szef Urban Polska, jednego z czołowych dostawców maszyn do produkcji stolarki, zabrał głos na łamach naszego miesięcznika, dzieląc…

Czytaj dalej
Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.

Czytaj dalej
Coraz wyższe oczekiwania środowiskowe wobec produktów

Coraz wyższe oczekiwania środowiskowe wobec produktów

Czy podejście ekologiczne może się wkrótce okazać jedynym słusznym, by móc z powodzeniem prowadzić biznes? Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Siwińskim, prezesem Velux Polska.

Czytaj dalej
Zielony boom

Zielony boom

Piotr Wieliński, dyrektor zarządzający Hydro Extrusion Poland udzielił mówi o zmianach strategicznych w firmach, wręcz o zmianach modelu biznesowego, których inspiracją jest troska o środowisko i społeczeństwo. Zwraca uwagę, że nie jest to moda, chwilowy trend, ale autentyczna zmiana filozofii działania biznesowego.

Czytaj dalej
Inwestorzy chcą się teraz budować

Inwestorzy chcą się teraz budować

Gernot Kammerhofer, dyrektor zarządzający firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A., będzie bohaterem okładkowego wywiadu we wrześniowym wydaniu Forum Branżowego. W internetowej części rozmowy poruszyliśmy kwestie zarządzania firmą w dobie pandemii, konsolidacji europejskiego rynku stolarki i różnicach kulturowych pomiędzy Polakami a Austriakami.

Czytaj dalej
„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.

Czytaj dalej
Częściej aktualizujemy ceny

Częściej aktualizujemy ceny

Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor SA, dobrze ocenia wyniki swojej spółki w II kwartale br. Sprzedaż na rynku krajowym wzrosła o 3 proc., ale na rynkach zagranicznych o 27 proc. i wartościowo jest już wyższa niż krajowa.

Czytaj dalej