Gdy pojawi się strach, zniknie popyt
Szanse i zagrożenia dla branży w 2022 roku, rosnące ceny surowców i maksymalna cena okna, na którą może sobie pozwolić inwestor – to tematy rozmowy z dr. Eckhardem Keillem, prezesem Roto Frank Holding AG.
Czytaj dalejWspółpraca z pokoleniem milenialsów
W naturze ludzkiej leży krytyczne nastawienie do kolejnego pokolenia. Zamiast narzekać warto pozytywnie spojrzeć na zachodzące wokół zmiany. Otwartość, znajomość języków, ideowość kontrastują z nawykami starszych roczników. Tacy są milenialsi, czyli osoby urodzone około 1990 roku.
Czytaj dalejKosztowne miejsca pracy
Ryszard Florek, właściciel i prezes zarządu Fakro, udzielił wywiadu tygodnikowi z Nowego Sącza, który zamieścił listę największych przedsiębiorstw tego regionu. W rozmowie prezes Fakro zwrócił uwagę na element który wyróżnia tą listę spośród innych: koszt utworzenia miejsca pracy.
Czytaj dalejStal nie będzie tańsza
Tomasz Mirski, szef giełdowego MFO, lidera segmentu wzmocnień stalowych do okien, podzielił się we wrześniowym raporcie swoją oceną rynku stali dla budownictwa. Jego zdaniem nie należy się spodziewać się w najbliższym okresie spadków cen w tym segmencie.
Czytaj dalejPotrzebujemy fachowców
Christian Voicu, prezes zarządu Aluplast, udzielił wywiadu dla naszego miesięcznika, w którym podzielił się swoją oceną sytuacji na rynku oraz perspektywami na najbliższą przyszłość. Jednym z dylematów, jakie widzi, może się okazać również brak fachowych ekip montażowych do zainstalowania okien i drzwi.
Czytaj dalejOsłony „przeciwcovidowe” nie okazały się hitem sprzedażowym
Jakie rodzaje osłon sprzedają się w tym roku najlepiej? Odpowiedzi na te pytania szukamy w rozmowie z Martą Tkaczyk z działu marketingu firmy Spin.
Czytaj dalejLiczą się relacje
Radosław Koelner, prezes zarządu Rawplug opowiedział się w dyskusji o obecnym kryzysie surowcowym zdecydowanie po stronie nowej rzeczywistości, nie dając nadziei, że to tylko chwilowe zawirowanie.
Czytaj dalej5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie
LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.
Czytaj dalej