Gdy pojawi się strach, zniknie popyt

Gdy pojawi się strach, zniknie popyt

Szanse i zagrożenia dla branży w 2022 roku, rosnące ceny surowców i maksymalna cena okna, na którą może sobie pozwolić inwestor – to tematy rozmowy z dr. Eckhardem Keillem, prezesem Roto Frank Holding AG.

Czytaj dalej
Współpraca z pokoleniem milenialsów

Współpraca z pokoleniem milenialsów

W naturze ludzkiej leży krytyczne nastawienie do kolejnego pokolenia. Zamiast narzekać warto pozytywnie spojrzeć na zachodzące wokół zmiany. Otwartość, znajomość języków, ideowość kontrastują z nawykami starszych roczników. Tacy są milenialsi, czyli osoby urodzone około 1990 roku.

Czytaj dalej
Kosztowne miejsca pracy

Kosztowne miejsca pracy

Ryszard Florek, właściciel i prezes zarządu Fakro, udzielił wywiadu tygodnikowi z Nowego Sącza, który zamieścił listę największych przedsiębiorstw tego regionu. W rozmowie prezes Fakro zwrócił uwagę na element który wyróżnia tą listę spośród innych: koszt utworzenia miejsca pracy.

Czytaj dalej
Stal nie będzie tańsza

Stal nie będzie tańsza

Tomasz Mirski, szef giełdowego MFO, lidera segmentu wzmocnień stalowych do okien, podzielił się we wrześniowym raporcie swoją oceną rynku stali dla budownictwa. Jego zdaniem nie należy się spodziewać się w najbliższym okresie spadków cen w tym segmencie.

Czytaj dalej
Potrzebujemy fachowców

Potrzebujemy fachowców

Christian Voicu, prezes zarządu Aluplast, udzielił wywiadu dla naszego miesięcznika, w którym podzielił się swoją oceną sytuacji na rynku oraz perspektywami na najbliższą przyszłość. Jednym z dylematów, jakie widzi, może się okazać również brak fachowych ekip montażowych do zainstalowania okien i drzwi.

Czytaj dalej
Osłony „przeciwcovidowe” nie okazały się hitem sprzedażowym

Osłony „przeciwcovidowe” nie okazały się hitem sprzedażowym

Jakie rodzaje osłon sprzedają się w tym roku najlepiej? Odpowiedzi na te pytania szukamy w rozmowie z Martą Tkaczyk z działu marketingu firmy Spin.

Czytaj dalej
Liczą się relacje

Liczą się relacje

Radosław Koelner, prezes zarządu Rawplug opowiedział się w dyskusji o obecnym kryzysie surowcowym zdecydowanie po stronie nowej rzeczywistości, nie dając nadziei, że to tylko chwilowe zawirowanie.

Czytaj dalej
5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.

Czytaj dalej