Kaemde podsumowało miniony rok. Firma zanotowała wzrost sprzedaży w stosunku do 2020 r. o ponad 30 proc.
Miniony rok Kaemde może zaliczyć do udanych, jeśli chodzi o wyniki handlowe. Firma odnotowała wzrost wartości ze sprzedaży na poziomie ponad 30 proc. W zeszłym roku firma także miała znacząco więcej zamówień z segmentu domów jednorodzinnych w stosunku do 2020 r. Dużą zmianą był również fakt, że dystrybutorzy zamawiali stolarkę aluminiową już na etapie planowania budynku, a nie w momencie, w którym budynek miał mury. Takie zachowanie klientów wynikało prawdopodobnie z szybko rosnących cen, dystrybutorzy w oparciu o bezpośrednie relacje z inwestorem chcieli się zabezpieczyć i prowadzili zakupy stolarki otworowej już na etapie projektowania.

Miniony rok należał jednak do trudnych pod kątem zaopatrzenia w surowce. Procesy inwestycyjne na budowach wydłużały się przede wszystkim z powodu braku komponentów do produkcji materiałów budowlanych. Kaemde nie doświadczyło znaczących problemów w zaopatrzeniu. Firma miała zapewnioną stabilność w dostawach od producenta systemu aluminiowego czy formatek szkła. Jednak dla firm, które w ubiegłym roku zaczynały działalność w segmencie aluminium i rozpoczynały produkcje okien aluminiowych na pewno 2021 był trudny.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


