Eko-Okna rozwijają swój potencjał produkcyjny, ale także regularnie inwestuje w projekty niezwiązane bezpośrednio z produkcją. Wiele z nich ma służyć pracownikom firmy.
Eko-Okna zdecydowały się wesprzeć pracowników, którzy są młodymi rodzicami i wybuduje przedszkole i żłobek. Obiekty powstaną w Kornicach, obie placówki będą działały w systemie Montessori. Przedszkole i żłobek wraz z dodatkowymi obiektami (m.in. sala gimnastyczna oraz świetlica) zajmą łącznie powierzchnię ok. 3 tys. mkw. W żłobku będzie miejsce dla 35 maluchów, a w przedszkolu dla setki dzieci. Budowa obu budynków już ruszyła, zakończenie planowane jest na trzeci kwartał tego roku.

Eko-Okna to jedna z firm, która znana jest z zaangażowania w inwestycje czy projekty niezwiązane z bezpośrednią działalnością firmy. O tych inicjatywach wspominaliśmy wielokrotnie, ostatnio o m.in. częściowym sfinansowaniu drogi rowerowej między Raciborzem a Pszczyną (więcej o tym TUTAJ), czy o otwarciu przychodni dla pracowników w Kornicach. Placówka medyczna powstała przy współpracy z Medicoverem (o tym wydarzeniu można przeczytać TUTAJ).
Mateusz Kłosek wspominał w wywiadzie, którego udzielił do lipcowego numeru Forum Branżowego w 2021 r., że firma będzie poświęcać więcej uwagi potrzebom pracowników. Właściciel Eko-Okien wyjaśniał:
Postawiliśmy sobie ostatnio cel, żeby rozpoznawać pozazawodowe potrzeby pracowników i próbować im pomagać w ich realizacji. Nie jest to oczywiście obowiązek pracodawcy, ale długofalowo może wpływać na zaangażowanie w pracę. Jeśli pracownik jest spełniony w rodzinie, życiu prywatnym, to też lepiej funkcjonuje w pracy – to jest udowodnione naukowo, ale wiem to też z własnego doświadczenia. Działamy więc w tym zakresie, podejmujemy kolejne próby i zdobywamy na tym polu coraz to nowe doświadczenia.
Z kolei w działania o charakterze promocyjnym zaangażowała się ostatnio fundacja „Nasze Dzieci” z Kornic. W miastach w całym kraju pojawiły się plakaty z cytatem Jana Pawła II „Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze ziemi. Tej ziemi.”. Fundacja prowadziła także kampanię antyaborcyjną oraz inną z hasłem „Kochajcie się mamo i tato”. Więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ. Organizacja wspierana jest finansowo przez Eko-Okna, a w jej zarządzie zasiada Katarzyna Kłosek, żona Mateusza Kłoska.
Tagi
Eko-OknaFundacjainwestycjekampania reklamowaKatarzyna KłosekMateusz KłosekNasze DzieciprzedszkoleprzychodniażłobekZobacz również
Producenci rozczarowani nowym prawem. Relacja z konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”
W tym tygodniu odbyła się konferencja "Bezpieczeństwo gospodarcze UE", której głównym tematem była ochrona unijnej gospodarki przed konkurencją z krajów spoza Unii. Spotkanie niepocieszeni opuszczali przedstawiciele związków zrzeszających producentów budownictwa. Ich postulaty w nowej ustawie zamówień publicznych nie zostały uwzględnione.
Targi Window Tech Expo 2025 już w przyszłym tygodniu
W czerwcu Nadarzyn znajdzie się w centrum zainteresowania branży stolarki okiennej. Zbliżają się targi Window Tech Expo 2025.
Konferencje branżowe – 30-lecie Aluplast, konferencja Winkhaus, Kongres POiD
Miniony tydzień w branży stał pod znakiem konferencji. Przedstawiciele producentów, dostawców i dystrybutorów mieli okazje spotkać się na jubileuszu Aluplast, łączonej konferencji Winkhaus i ICAN oraz Kongresie Stolarki POiD.