Na terenie zakładu Eko-Okien w Kornicach otwarto przyzakładową przychodnię lekarską. Jak relacjonuje Nasz Racibórz, zakład powstał dzięki współpracy z Medicover i zapewnia pracownikom dostęp do okulisty, otolaryngologa, badań psychotechnicznych i całodobowej opieki ratowników medycznych. O firmie mówi się także ostatnio w kontekście kontrowersyjnej kampanii billboardowej, za którą współodpowiedzialny jest Mateusz Kłosek.
Jak przyznała na łamach lokalnego portalu Bronisława Harnyś, członkini zarządu Eko-Okien, przyzakładowa przychodnia usprawni funkcjonowanie firmy eliminując sytuacje, w których pracownik brał dzień wolny, by odbyć wizytę lekarską czy badania psychotechniczne. Przyznaje, że takie sytuacje stanowiły realne trudności w funkcjonowaniu firmy, przede wszystkim ze względu na skalę zatrudnienia w Eko-Oknach.
Przedstawiciele firmy dodają, że przychodnia jest także ułatwieniem dla pracowników i wpłynie na atrakcyjność Eko-Okien jako pracodawcy. Warto dodać, że w październiku firma ogłosiła wielką rekrutację (TUTAJ).
Jednak o Eko-Oknach, a właściwie o zarządzającym firmą Mateuszu Kłosku, jest głośno w mediach ze zgoła innego powodu. Kampania billboardowa fundacji „Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara”, w zarządzie której zasiada (o tej sprawie pisaliśmy TUTAJ) została wzbogacona kolejnym przekazem. Znaną ze wcześniejszych plakatów fundacji grafikę z płodem w łonie matki wzbogaciło hasło „Jestem zależny, ufam Tobie”.
Organizacja sponsorowana przez Mateusza Kłoska sfinansowała także nowy projekt – na ulicach polskich miast pojawiły się billboardy ze stylizowanym na dziecięce pismo hasłem „Kochajcie się mamo i tato”. W rogu grafiki dostrzec można adres strony internetowej Wspólnoty Trudnych Małżeństw „Sychar”, katolickiej organizacji mającej na celu zapobieganie rozwodom oraz nawołującej do „odradzania” małżeństw sakramentalnych także po rozwodzie i gdy były małżonek jest w drugim związku. Jak zauważa Newsweek, inicjatorzy kampanii odmawiają ujawnienia informacji o kosztach wcielenia jej w życie.
Niebawem zapewne znów będzie o firmie głośno, tym razem w kontekście drogi dojazdowej do zakładu (więcej informacji TUTAJ). Do końca marca będzie miała ona za sobą kolejny etap inwestycji – zostaną opracowane mapy do celów projektowych oraz szczegółowy zakres zadania z przedstawicielami Miasta Racibórz.
Zobacz również
Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach
Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.
Kooperacja Lanko i Oknoprime
Firma Lanko, polski producent specjalizujący się w produkcji okien i drzwi z PCW oraz aluminium, wykupił 45 proc. udziałów w Oknoprime.
Dormakaba uruchamia kolejne elektrownie fotowoltaiczne
Dormakaba w tym roku uruchomiła już trzy elektrownie fotowoltaiczne w swoich zakładach produkcyjnych. Spowodują one 25-procentowe oszczędności w emisji CO2.