Branża stolarki coraz bardziej jest obecna w mediach społecznościowych. Właśnie poznaliśmy dane na temat aktywności firm na Facebooku.
W listopadzie na Facebooku najwięcej interakcji – bo aż 4,4 tys. zdobyły Eko-Okna. Firmie udało się to osiągnąć, publikując 21 postów. Na drugim miejscu znalazł się Velux z liczbą 3,2 tys. interakcji i 15 postami. Podium zamyka Drutex z 2,2 tys. interakcjami przy publikacji 19 postów. Te dane zaprezentował Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Podaje on, że na dalszych miejscach w rankingu znalazły się firmy: OknoPlus z 1,3 tys. interakcjami, Wikęd 1,2 tys., Krispol 799, Rehau 676, Vidok 515, Fakro 506, Dziadek 497, MS Więcej niż Okna 452 i zestawienie zamyka Vetrex z liczbą 438 interakcji.
![wiked facebook](https://forumbranzowe.com/wp-content/uploads/2023/12/wiked_facebook1-525x230.jpg)
Analitycy jednocześnie wskazują, że w listopadzie najbardziej aktywną firmą w branży był Wikęd. Producent opublikował 24 posty, które potem były 308 razy udostępniane. Dużą aktywność miał także Rehau – 21 postów oraz Veka z 20 postami. Bardzo wysoki wzrost liczby fanów odnotował w tym czasie Wiśniowski – o ok. 1,6 tys.
Tagi
DrutexDziadekEko-OknafacebookFakroInstytut Badań InternetuKrispolM&SOkno PlusrankingrehauVekaVeluxvetrexVidokwikędZobacz również
Wieści z rynku: Wiśniowski rozbudowuje flotę, Assa Abloy przejmuje kolejną spółkę
Firmy z branży stolarki podejmują różne działania, aby się rozwijać. Właśnie o kolejnych zmianach poinformowały firmy Wiśniowski, Assa Abloy oraz MACO.
Bilety na OFS 2024 już dostępne!
Zapraszamy na 33. edycję Ogólnopolskiego Forum Stolarki, które odbędzie się 23–24 października 2024 roku w hotelu Windsor w Jachrance.
Klimas Wkręt-met stworzy nietypowe dzieło podczas Pol’and’Rock Festival
Klimas Wkręt-met, producent technik zamocowań dla budownictwa, zapowiedział stworzenie kolejnego obrazu z wkrętów.