Eko-Okna, Wikęd i Wiśniowski w czołówce aktywności na Facebooku

Red.: |Data publikacji:

Branża stolarki coraz bardziej jest obecna w mediach społecznościowych. Właśnie poznaliśmy dane na temat aktywności firm na Facebooku.

W listopadzie na Facebooku najwięcej interakcji – bo aż 4,4 tys. zdobyły Eko-Okna. Firmie udało się to osiągnąć, publikując 21 postów. Na drugim miejscu znalazł się Velux z liczbą 3,2 tys. interakcji i 15 postami. Podium zamyka Drutex z 2,2 tys. interakcjami przy publikacji 19 postów. Te dane zaprezentował Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Podaje on, że na dalszych miejscach w rankingu znalazły się firmy: OknoPlus z 1,3 tys. interakcjami, Wikęd 1,2 tys., Krispol 799, Rehau 676, Vidok 515, Fakro 506, Dziadek 497, MS Więcej niż Okna 452 i zestawienie zamyka Vetrex z liczbą 438 interakcji.

wiked facebook
Wikęd, źródło Facebook

Analitycy jednocześnie wskazują, że w listopadzie najbardziej aktywną firmą w branży był Wikęd. Producent opublikował 24 posty, które potem były 308 razy udostępniane. Dużą aktywność miał także Rehau – 21 postów oraz Veka z 20 postami. Bardzo wysoki wzrost liczby fanów odnotował w tym czasie Wiśniowski – o ok. 1,6 tys.

Zobacz również

Kolejny miesiąc ze spadkami cen w PSB

Kolejny miesiąc ze spadkami cen w PSB

PSB podsumowało ceny w marketach budowlanych w marcu. To kolejny miesiąc z rzędu, w którym PSB odnotowuje spadek dynamiki wzrostu cen.

Aliplast uruchomił wielką instalację fotowoltaiczną

Aliplast uruchomił wielką instalację fotowoltaiczną

Aliplast uruchomił dużą farmę fotowoltaiczną. Jej moc wynosi 2,5 MW. Praca trwała kilka miesięcy i podzielona była na wiele etapów.

Rośnie popyt na elektrownie balkonowe

Rośnie popyt na elektrownie balkonowe

Liczba tzw. elektrowni balkonowych w krajach DACH szybko rośnie. Montaż paneli fotowoltaicznych o niewielkiej mocy i w systemie plug-in nie wymaga specjalnych zezwoleń.

1