Eko-Okna, Wikęd i Wiśniowski w czołówce aktywności na Facebooku

Red.: |Data publikacji:

Branża stolarki coraz bardziej jest obecna w mediach społecznościowych. Właśnie poznaliśmy dane na temat aktywności firm na Facebooku.

W listopadzie na Facebooku najwięcej interakcji – bo aż 4,4 tys. zdobyły Eko-Okna. Firmie udało się to osiągnąć, publikując 21 postów. Na drugim miejscu znalazł się Velux z liczbą 3,2 tys. interakcji i 15 postami. Podium zamyka Drutex z 2,2 tys. interakcjami przy publikacji 19 postów. Te dane zaprezentował Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Podaje on, że na dalszych miejscach w rankingu znalazły się firmy: OknoPlus z 1,3 tys. interakcjami, Wikęd 1,2 tys., Krispol 799, Rehau 676, Vidok 515, Fakro 506, Dziadek 497, MS Więcej niż Okna 452 i zestawienie zamyka Vetrex z liczbą 438 interakcji.

wiked facebook
Wikęd, źródło Facebook

Analitycy jednocześnie wskazują, że w listopadzie najbardziej aktywną firmą w branży był Wikęd. Producent opublikował 24 posty, które potem były 308 razy udostępniane. Dużą aktywność miał także Rehau – 21 postów oraz Veka z 20 postami. Bardzo wysoki wzrost liczby fanów odnotował w tym czasie Wiśniowski – o ok. 1,6 tys.

Zobacz również

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

Grupa ML System opublikowała dane finansowe za rok 2023. W tym czasie wielokrotnie zwiększył się eksport. Natomiast zarówno przychody ze sprzedaży, jak i zysk brutto oraz EBIDTA zmalały.

1