Eko-Okna, Wikęd i Wiśniowski w czołówce aktywności na Facebooku

Autor: |Data publikacji:

Branża stolarki coraz bardziej jest obecna w mediach społecznościowych. Właśnie poznaliśmy dane na temat aktywności firm na Facebooku.

W listopadzie na Facebooku najwięcej interakcji – bo aż 4,4 tys. zdobyły Eko-Okna. Firmie udało się to osiągnąć, publikując 21 postów. Na drugim miejscu znalazł się Velux z liczbą 3,2 tys. interakcji i 15 postami. Podium zamyka Drutex z 2,2 tys. interakcjami przy publikacji 19 postów. Te dane zaprezentował Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Podaje on, że na dalszych miejscach w rankingu znalazły się firmy: OknoPlus z 1,3 tys. interakcjami, Wikęd 1,2 tys., Krispol 799, Rehau 676, Vidok 515, Fakro 506, Dziadek 497, MS Więcej niż Okna 452 i zestawienie zamyka Vetrex z liczbą 438 interakcji.

wiked facebook
Wikęd, źródło Facebook

Analitycy jednocześnie wskazują, że w listopadzie najbardziej aktywną firmą w branży był Wikęd. Producent opublikował 24 posty, które potem były 308 razy udostępniane. Dużą aktywność miał także Rehau – 21 postów oraz Veka z 20 postami. Bardzo wysoki wzrost liczby fanów odnotował w tym czasie Wiśniowski – o ok. 1,6 tys.

Zobacz również

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.

Czytaj lipcowe „Forum Branżowe”

Czytaj lipcowe „Forum Branżowe”

Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (07/2025). Gośćmi wydania są Agnieszka i Sylwester Piechowscy, właściciele firmy Sun Winner.

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.